בעיה באתר עלי אקספרס
שלום,
זה אמנם לא קשור לקניות של אופנה אבל אולי עדיין מדובר בקניות אונליין ואולי אוכל לקבל סיוע.
הזמנתי מעלי-אקספרס ואני מחכה להזמנה שלי כבר זמן רב יחסית.
כאשר אני רוצה ליצור קשר עם המוכר, יש אפשרות לשלוח לו הודעה,אך כאשר הוא משיב לי אין אפשרות לראות את תגובתו! (ההודעה נטענת ונטענת ללא שום התקדמות...). זו בעיה כללית אני מניח במערכת ההודעות שלהם, דבר שהוא בעייתי למדי בשל הצורך לתקשר עם המוכר שכן, אין לי אפשרות להגיב לו אם ההודעה שלו לא עולה...
יתרה מכך, קיימת האופציה של להתלונן על ידי בחירת Submit a complaint תחת Help center. גם שם קיימת בעיה - כאשר אני לוחץ על זה, שום דבר לא קורה! כלומר, במקום להעביר אותי למסך של כתיבת התלונה והעברתה, אין תגובה בכלל והמסך פשוט לא משתנה.
אני מרגיש כי אין בכלל למי לפנות במערכת של האתר הזה, וזה חורה לי מאוד.
אשמח לדעת אם יש אנשים שיודעים על מה אני מדבר, והאם ישנו פיתרון מסוים לעניין.
תודה מראש לכל העונים
שלום,
זה אמנם לא קשור לקניות של אופנה אבל אולי עדיין מדובר בקניות אונליין ואולי אוכל לקבל סיוע.
הזמנתי מעלי-אקספרס ואני מחכה להזמנה שלי כבר זמן רב יחסית.
כאשר אני רוצה ליצור קשר עם המוכר, יש אפשרות לשלוח לו הודעה,אך כאשר הוא משיב לי אין אפשרות לראות את תגובתו! (ההודעה נטענת ונטענת ללא שום התקדמות...). זו בעיה כללית אני מניח במערכת ההודעות שלהם, דבר שהוא בעייתי למדי בשל הצורך לתקשר עם המוכר שכן, אין לי אפשרות להגיב לו אם ההודעה שלו לא עולה...
יתרה מכך, קיימת האופציה של להתלונן על ידי בחירת Submit a complaint תחת Help center. גם שם קיימת בעיה - כאשר אני לוחץ על זה, שום דבר לא קורה! כלומר, במקום להעביר אותי למסך של כתיבת התלונה והעברתה, אין תגובה בכלל והמסך פשוט לא משתנה.
אני מרגיש כי אין בכלל למי לפנות במערכת של האתר הזה, וזה חורה לי מאוד.
אשמח לדעת אם יש אנשים שיודעים על מה אני מדבר, והאם ישנו פיתרון מסוים לעניין.
תודה מראש לכל העונים