תזכורת: הלילה (חמישי בערב) נספור:

דיברגנט חדש

Well-known member
אני גדול בני האדם של האלף. אני עושה תואר ראשון בפסיכולוגיה חד-חוגי ובמקביל כותב את העבודות המדעיות והספרותיות החשובות ביותר בהיסטוריה. אין לי זמן לרבוץ על הפורומים כל היום. הסיבה היחידה שאני נמצא אפילו את הארבע שעות ביום שאני נמצא זה בגלל זעקות האימים שנשמעות כאשר עוברות 24 שעות מבלי שאני כותב, וזאת בעקבות עובדת היותי מלך אתר תפוז כמו גם האדם הפופולארי ביותר בתפוז. אתה תשב בשקט ותחכה כמו ילד טוב עד שאתפנה אליך. אתה האדם והדבר האחרון שנמצאים בסדר העדיפויות שלי.
כן, אתה עושה תואר זניח כבר 5 שנים והיד עוד נטויה, דיי בטוח שלא תסיים את התואר.
בית של שתי קומות הוא לא בית גדול. אם אתה ומשפחתך לא הייתם מגיעים מתוך החור תחת של העולם, ואילו רק אבא שלך היה מביא הביתה משכורת של גבר, היית יודע מה זה בית גדול באמת. בית גדול זה לדוגמה הוילה הפרטית של שלוש קומות עם חצר ובריכה של דוד שלי, לצורך הדוגמה. בתור אדם שרק הספרייה שלו עלתה יותר ממאה וחמישים אלף שקל, מן הסתם למשפחתי יש כסף לעוזרת. אנחנו פשוט לא זקוקים לאחת. יותר מכך, אין סיבה לנהל את אותה השיחה בשני שרשורים, ולכן אתה תמשיך לשבת בשקט עד שאתפנה אליך בשרשור המקורי שבו שאלת מי מנקה את הבית שלי כדי שאוכל לתת לך תשובה רחבה, מלאה וממצה יותר. לא שאני חייב לך תשובות על אורחות החיים שלי ושל משפחתי ועל המתרחש בביתי, אבל בסדר, אענה. אני רק מקווה שאני לא מזין בכך את הקנאה העזה והחולנית שלך בי ובמשפחתי. עצתי? חפש עזרה מקצועית.
אף אחד לא מנקה בעצמו בית של 2 קומות, תמשיך לשקר ולהתפתל |פינוקיו|
מסכנה אימך שהיא צריכה לנקות את הבית ואין לה אפשרות לקחת עוזרת |נחמה|
טעות חד פעמית באשר לשקר מדומיין שלא היה ולא נברא לא הייתה בעיה, אילולא היות הדבר רוטינה קבועה, ואילולא כל יומיים וחצי היית מוצא שקר חדש שלי שלא היה ולא נברא ושאותו אתה מדמיין מתוך טיפשותך הרבה. כל השקרים שלי שאי-פעם "מצאת" הם מדומיינים ו/או מומצאים. כך, מסתבר, גם השקר הזה. נעמיד פני מופתעים :rolleyes:

עוד הדבר לא היה בעיה, אילולא הטיפשות שלך הייתה מדבקת, וקורבנות תמימים של הטיפשות שלך היו מאמצים את הדמיונות שלך וחוזרים עליהם כעל האמת לאמיתה, כמו לדוגמה המומחה לכלום ושום דבר ונוסטלגיה טרום קורונה, שני אנשים לא מאוד מבריקים הם בעצמם.

חוסר תשומת הלב שלך לפרטים כמו גם הטיפשות הכללית שלך שעליה יש הסכמה רחבה ברמה של "מקיר לקיר" זאת הסיבה למה זרקו אותך מצוות האוניברסיטה שלך לקיבינימט ולמה למעשה מעולם לא היה צריך לקבל אותך מלכתחילה. בעולם מתוקן, לא רק שלא היה דבר כזה שהיית מרצה וחוקר באוניברסיטה, ואז בשביל חברה פרטית, ולא רק שלא היית מתקבל ללימודים גבוהים, אלא אתה אפילו לא היית עולה מכיתה ו' לכיתה ז'.

אין לי מושג על מה אתה מדבר. אתה הבאת תמונה של המומחה קורא לי מאיר ואותי אומר לו שלא קוראים לי כך, ולא תמונה של שיחה כזאת ביני לבינך, אך באמת יכול להיות שבעקבות הטיפשות המדבקת של המומחה לכלום ושום דבר (טיפשות באופן כללי זה דבר מדבק), גם אתה השתכנעת בשלב כלשהו שקוראים לי מאיר.
ברור שאין לך שמץ. אם אני אגש לאו"פ ואבקש לראות את פרטיך, האם אמצא אותם?
מבחינתי, זה לא בעיה לבדוק.
אין לי יבלות כואבות שאפשר לדרוך עליהן גם אילו היית רוצה. החיים שלי מושלמים. השם שלי הוא מאור פז ואני ילד שמנת מפונק אירופאי-רוסי זין מניאק אשכנזי לבן פריבילגי אליטיסטי ובורגני מהאריסטוקרטיה. אתה מנגד אקדמאי חדש, האיש הראשון בהיסטוריה של משפחתך להחזיק בתואר אקדמי, וגם זה כמובן, נו ברור, אלא מה? אך ורק הודות לזילות ההשכלה הגבוהה, זה לא שאתה באמת-באמת האיש הראשון בהיסטוריה של משפחתך שבאמת כשיר ללימודים אקדמיים, אל תשלה את עצמך, שהוא גם אפריקאי, אתיופי ושחור (לא שיש לי בעיה עם הדברים האלו. אני רק אומר), כנראה גדל בעוני, בקושי, יצא לעבוד כבר בגיל הנעורים, וזה היה הכי לא מובן מאליו שהוא יעשה תואר.

מה הפלא שאתה רק מעיף בי את המבט הקל שבקלים ומתפוצץ לאלף חתיכות? כפרה, אני רק אומר, תעזור לעצמך. תקל על עצמך. תתמרח עם האלוורה.

תרגיע את הבעירה. תשכך את השריפה.

צפה בקובץ המצורף 103584
המלל הרב שלך מוכיח את ההפך, מה לעשות, היבלת כואבת |חבול|
בנוסף, שרשור שבו אני מוזכר פעמים רבות על-ידי שלוש אנשים שונים, ואפילו חוזרים בעקבות טיפשותך המדבקת על הטענה השקרית שאני שקרן, מן הסתם זה לא שרשור ש"לא שייך אליי". שוב פעם הוכחת את טיפשותך האינסופית. נראה שאינך מסוגל להפסיק זאת. אז תודה לך.

תודה על עוד הוכחה לעובדה המוכרת והמוכחת זה מכבר, שעליה יש הסכמה רחבה ביותר ברמה של "מקיר לקיר", שאתה מפגר:

צפה בקובץ המצורף 103585
צפה בקובץ המצורף 103586
צפה בקובץ המצורף 103587
צפה בקובץ המצורף 103588
צפה בקובץ המצורף 103589
צפה בקובץ המצורף 103590
צפה בקובץ המצורף 103591
צפה בקובץ המצורף 103592
צפה בקובץ המצורף 103593
כולם לועגים לך, אך אתה לא מבין לשון סגי נהור |נחמה|
|המלצה|: תבקש ממישהו להסביר לך כי לא נראה לי שאתה מבין כתיבת סגי נהור.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
כן, אתה עושה תואר זניח
תואר ראשון שהוא יותר קשה וגם יותר נחשב מאשר יותר משלושה רבעים מכל התארים הראשונים שישנם, הוא אינו תואר זניח בשום צורה או דרך, אבל זה לא משהו חדש לא מהיום ולא מאתמול שאתה בן-אדם כל-כך טיפש שאתה חי בעולם מדומיין פרי טיפשותך הרבה (והמוכחת אינספור פעמים |נחמה|).
כבר 5 שנים והיד עוד נטויה
אני לא עושה את התואר הראשון שלי כבר חמש שנים. אני מסביר לך שוב ושוב אבל אתה לא מקשיב-אתה מפגר. אתה לא יודע כלום ושום דבר על כלום ושום דבר. לא סתם כל מה שיוצא לך מהפה זה או שקרים או טעויות ודמיונות. במובן הזה, אתה ממש מזכיר את המומחה לקנונית הסדר העולמי כשאני חושב על זה.
דיי בטוח שלא תסיים את התואר.
כבר הסברתי לך בעבר למה אתה הבן-אדם האחרון שיכול לקבוע לאנשים אחרים, בטח ובטח לי, האם הם יסיימו את התואר שלהם או לא, אבל מה לעשות שאתה מפגר (עובדה מוכחת שאין עליה עוררין) אז יש לך עקומת למידה אפס ואתה לעולם לא לומד לא משנה כמה פעמים מסבירים לך? זאת אכן הפסיכופתולוגיה של הפיגור ואתה מציג אותה בצורה מושלמת.

1715607557256.jpeg

מעבר לכל האמור לעיל, אני בטוח שאתה שבטוח שאני לא אסיים את התואר, אבל להזכירך, וכאמור, עובדה סופית, מוגמרת, מוכחת ומוכרת שאתה מפגר. דעתך לא שווה שום דבר. לכן דעתך גם לא מעניינת, אף-אחד לא מקשיב לה ואף-אחד לא שם עליה, אבל אתה טיפש מידי מכדי להבין את זה ולכן ממשיך להשמיע את דעתך למרות שדעתך לא חשובה ולא מעניינת, וזאת מהסיבות הטובות מאוד שצוינו לעיל. לא סתם כל מה שאתה חושב מסתבר כשגוי ואתה מכוסח ומושפל עד אפר ועפר פעם אחר פעם. זה כי אתה מפגר ולכן דעתך לא שווה כלום. אבל זה מה שאתה לא מבין. לא סתם זרקו אותך מהאקדמיה. לא סתם אתה האדם הראשון במשפחתך עם תואר, איזו הפתעה, בתזמון מושלם עם זילות ההשכלה הגבוהה וכן הלאה וכן הלאה.
אף אחד לא מנקה בעצמו בית של 2 קומות
למה לא? אתה מודע לעובדה שבית מנקים פעם בשבוע ושאפילו בית של שני קומות, שטיפת הרצפה זה פחות משעה עבודה, נכון? בהנחה שמדברים על קומה שנייה כמו הקומה השנייה שלנו. כלומר חדר אחד+שירותים ומקלחת (את המרפסת לא מנקים אלא פעם בכמה זמן). על זה תוסיף את זה שבתור מישהי שילדה מלך, גם אמא שלי היא אצולה, ועל כן מן הסתם היא לא עובדת, והיא אפילו עוד לא הגיעה אל הגיל השלישי. לפי איזה קריטריונים בדיוק אני ומשפחתי אמורים להזדקק לעוזרת? רק תראה כמה שאתה מפגר 😂

גם מה זה "אף-אחד לא מנקה בעצמו בית של 2 קומות"? אפשר לחשוב שמדובר על ארמון בקינגהאם. לא הבנתי-יכול להיות שיש כאן גם איזשהו משהו תרבותי? אולי כי אנחנו אירופאים ואתם אפריקאים, אנחנו רוסים ואתם אתיופים? באמת לא הבנתי. אפריקאים הם עצלנים? זה למה אתם היבשת הכי גרועה? 🤷‍♂️ (שואל ברצינות). טוב, אתה הרי גר בבית של קומה אחת ואתה אומר שיש לכם עוזרת, אז אני מניח שזה מסתדר. מצד שני אולי אם גם אתה וגם אשתך עובדים אז עוד איכשהו זה יכול להסתדר...

בכל מקרה, ויותר מכך, וכאמור, אין שום סיבה שרק בגלל שאתה מפגר ננהל את אותה השיחה בשני שרשורים שונים, אז כפי מה שאמרתי, תמשיך לשבת ולחכות כמו ילד טוב, ולמרות שבתור אקדמאי חדש מפגר שנזרק מהאוניברסיטה שהוא הרצה וחקר בה, שכל טענותיו, אמירותיו ומחשבותיו הן שקרים, טעויות ודמיונות, שכל האתר מסכים על העובדה שהוא מפגר, ושפיתח אליי אובססיה קשה וחולנית על רקע קנאתו העזה בי, למרות שבתור מישהו שהוא כל הדברים האלו, אתה הדבר האחרון שנמצא בסדר העדיפויות שלי, אני מבטיח לך שלבסוף אגיע גם אליך, ואתן בשרשור המקורי תשובה רחבה, מלאה וממצה יותר. ושוב-חפש עזרה מקצועית. הקנאה העזה שלך בי על רקע הפערים העצומים שבין סיפורי החיים שלנו, סיפור חייך קורע הלב מן הצד האחד, וסיפור חיי בתור ילד שמנת אירופאי-רוסי זין מניאק שעף על החיים מן הצד השני, גרמה לך לפתח אליי אובססיה חולנית.
תמשיך לשקר ולהתפתל |פינוקיו|
עובדה שאני לא משקר ולא מתפתל, אלא זה אתה שמפגר (עובדה מוכחת ומגובה באינספור ראיות, כולל כמות דו-ספרתית של עדויות ממקור ראשון של כמות דו-ספרתית של אנשים) ולכן יש לך אפס הבנה של העולם, החיים והמציאות ולכן אתה ממציא לעצמך עולמות דמיוניים שלמים בתוך הראש שלך, בהתבסס על האפס הבנה שלך את מה שאתה רואה, קורא ושומע.

לא סתם כל טענותיך, מחשבותיך ואמירותיך מוכחות כשקרים והמצאות בתוך שברירי שנייה מרגע שאלו יוצאים ממך אל אוויר העולם.

מצחיק גם לשמוע בן-אדם כל-כך מפגר שהוא המציא עליי ועבורי כבר כמות דו-ספרתית של שקרים ששיקרתי ושמעולם לא היו ולא נבראו, ושכולם הופרכו לחלוטין מן השקר המומצא והמדומיין הראשון ועד השקר המומצא והמדומיין האחרון, כולל אחד חדש רק בשרשור הזה, והוא הועמד על טעויותיו והושפל עד אפר ועפר כבר כמות דו-ספרתית של פעמים, אחרי כל זה, מאוד מצחיק לשמוע את אותו הבן-אדם, אותך, פשוט קופץ אל הדבר הבא ואל השקר הבא שהמצאת עבורי, כל זה תוך כדי אפס למידה מעצם העובדה שכל הכמות הדו-ספרתית של שקרים שהמצאת עבורי הופרכו, וכל ההשפלות שספגת וכל הפעמים שהושפלת עד אפר ועפר בעקבות כך.

סייג לחוכמה--->שתיקה. אם "תפסת" אותי כבר ביותר מעשרה שקרים שונים, את כולם הפרכתי מן הראשון ועד האחרון ללא כל מאמץ, בכל הפעמים האלו הועמדת על טעויותיך, כוסחת והושפלת עד אפר ועפר, אז אולי, רק אולי, אני לא שקרן? ואולי, רק אולי, מוטב שתפסיק לחשוב כל יומיים וחצי שתפסת את הבן-אדם שלעולם לא משקר בשקר הראשון שלו בכל פעם שאתה טיפש מידי מכדי להבין משהו שנאמר או נעשה ובגלל שאתה טיפש מידי מכדי להבין את המציאות והעולם הסובב?

פשוט בן-אדם מפגר ברמה שזה לא נתפס בתודעה, עקומת למידה אפס, אפס למידה, אפס כישרון ואפס יכולת. העיקר אחר-כך אתה עוד מתפלא, מתעצבן, בוכה ,כועס ומשתולל על עצם העובדה המוכחת והמוסכמת מקיר לקיר שאתה מפגר |פנים|:

__צילום מסך_11-5-2024_16431_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_16334_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_17032_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_17746_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_153630_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_154722_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_165339_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_165437_www.tapuz.co.il.jpeg
מסכנה אימך שהיא צריכה לנקות את הבית ואין לה אפשרות לקחת עוזרת |נחמה|
כפי מה שהוסבר, אנחנו איננו נזקקים לעוזרת, בהתחשב בקלות הבלתי נסבלת של עבודות הבית המועטות שישנן, כמו גם בהתחשב בשאר הדברים. בנוסף, ובהתחשב בכך שאני מגיע ממשפחה עשירה, וכפי מה שכתבתי לך בתגובה שאליה אתה מגיב, רק הספרייה שלי עלתה יותר ממאה וחמישים אלף שקל (אבל יש אנשים כל-כך מפגרים שיש להם בעיות בהבנת הנקרא [SupermanZW], ואז יש אנשים כל-כך מפגרים שהם לא יודעים לקרוא [אתה, נוסטלגיה טרום קורונה]), וזה מבלי שאני מזכיר לדוגמה את הבגדים שלי באלפי שקלים ואת אורח חיי המפנק (לא סתם אתה מעיף בי מבט קל שבקלים ונשרף חי. אתה מגיע מחיים שהם ההפך הגמור), את דמי הכיס שלי, את הירושה של מיליון שקל ודירה מהסבתא (שזאת עוד הירושה הקטנה. על הירושה של סבא כבר לא נדבר. יש גבולות) הרופאה (כי במשפחה שלי אנחנו באמת כשירים להשכלה גבוהה, ולא צריכים לחכות שיוזילו אותה בשנות התשעים כדי להכניס לשם את הראשון אי-פעם מתוכנו) ועוד ועוד.

מותר לך כי כואב לך וכי אתה מגיע מעוני קשה לדמיין שכולם כמוך, ובכך לנחם את עצמך, אבל יש את הסיפורים שאתה מדמיין מתוך כאב ויש מציאות. זה שכואב לך כל הגוף והיית רוצה שהדברים לא יהיו נכונים כדי שלא כל-כך יכאב לך מרוב קנאה, זה לא הופך את הדברים ללא נכונים, הזייתיים או דמיוניים. צר לי.

עוד כפי מה שהסברתי, חכה לתגובה "כמו שצריך" על הסוגיה בשרשור המקורי שבו הסוגיה הועלתה. אין שום סיבה שאנהל את אותה השיחה פעמיים כי אתה עובדתית מפגר.
ברור שאין לך שמץ.
גם אתה בעקבות המומחה לכלום ושום דבר קראת לי מאיר ונאלצתי להסביר גם לך שזה לא השם שלי? טוב, אם אתה אומר. יכול להיות. אבל הרי עובדה מוכחת שאתה מפגר אז אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שהדבר אכן קרה אלא אם כן אדם מספיק חכם בשביל שניתן יהיה לסמוך עליו, לדוגמה אני, אראה בעצמי ואאשר אני בעצמי את הדברים.
אם אני אגש לאו"פ ואבקש לראות את פרטיך, האם אמצא אותם?
ברור שלא. אתה כל-כך מפגר שבבקשתך לראות את פרטיי אתה תבקש את פרטיו של "מאיר פז" או "תמיר פז" או מה שלא יהיה.
מבחינתי, זה לא בעיה לבדוק.
לא הבנתי מה הקשר לאיזשהו משהו. עוד פעם אתה כל-כך מפגר שאתה לא מבין את החיים, את המציאות ואת העולם הסובב אז אתה אומר דברים שלא קשורים לכלום סתם ככה פתאום ואי-אפשר להבין מה אתה רוצה בכלל?

בלי קשר למה אמורה להיות הנקודה שלך בדיוק, האם באמת יתנו לך את פרטיי גם אם באורח נס לא תפשל אפילו בזה, בהתחשב בזה שאתה כל-כך כושל שזרקו אותך מהסגל האקדמי וכיום אתה חוקר עבור חברה פרטית סוג ז'? (שאפילו זה טוב מידי בשבילך, רק שיהיה ברור. מישהו כמוך אמור אולי לנקות את הרחובות או משהו בסגנון. לא יותר.
המלל הרב שלך מוכיח את ההפך, מה לעשות, היבלת כואבת |חבול|
שום דבר במללים ארוכים לא מוכיח את עצם קיומן של יבלות כואבות. אני מדבר הרבה כי אני גאון עצום מימדים אז אני יודע הרבה מאוד ולכן יש לי הרבה מה להגיד, בניגוד לאנשים כמוך, כמו כוכבית, כמו פתרונות לכל ועוד, שכותבים שורה-שתיים וסיימתם את דבריכם.

כפי מה שכתבתי, אני ילד שמנת מפונק אירופאי-רוסי זין מניאק אשכנזי לבן פריבילגי אליטיסטי ובורגני מהאריסטוקרטיה. מן הסתם אין לי יבלות כואבות לדרוך עליהן גם אילו היית רוצה. אתה מוזמן לנסות לבוא ולהסביר לי מהן היבלות הכואבות שלי כביכול, אבל מכיוון שחיי מושלמים ולכן אין לי כאלו, מן הסתם תיכשל.

לך מצד שני, בתור אקדמאי חדש, האיש הראשון בהיסטוריה של משפחתך להחזיק בתואר אקדמי, וגם זה כמובן, נו ברור, אלא מה? אך ורק הודות לזילות ההשכלה הגבוהה, זה לא שאתה באמת-באמת האיש הראשון בהיסטוריה של משפחתך שבאמת כשיר ללימודים אקדמיים, אל תשלה את עצמך, שהוא גם אפריקאי, אתיופי ושחור (לא שיש לי בעיה עם הדברים האלו. אני רק אומר), כנראה גדל בעוני, בקושי, יצא לעבוד כבר בגיל הנעורים, וזה היה הכי לא מובן מאליו שהוא יעשה תואר, יש מן הסתם יבלות כואבות מכאן ועד להודעה חדשה. זה למה אתה לא מסוגל להפסיק לדבר על "יבלות כואבות". אתה מנסה להרחיק מעצמך את העבר הקשה והטראומתי, ולכן מנסה להשליך דברים שלך על אחרים, כמו לדוגמה העוני שגדלת בו.

אני, בתור ההפך הגמור ממך, רק בעצם נוכחותי מספיק בשביל לדרוך לך על כל היבלות הכואבות ולכן פיתחת אליי אובססיה קשה הנובעת מקנאתך העזה בי.
 
נערך לאחרונה ב:

דיברגנט חדש

Well-known member
תואר ראשון שהוא יותר קשה וגם יותר נחשב מאשר יותר משלושה רבעים מכל התארים הראשונים שישנם, הוא אינו תואר זניח בשום צורה או דרך, אבל זה לא משהו חדש לא מהיום ולא מאתמול שאתה בן-אדם כל-כך טיפש שאתה חי בעולם מדומיין פרי טיפשותך הרבה (והמוכחת אינספור פעמים |נחמה|).
מה שתגיד סתומי |נחמה|
אפילו, ה"מעריץ" שלך חושב שאתה |טמבל|
טמבל2.png
אני לא עושה את התואר הראשון שלי כבר חמש שנים. אני מסביר לך שוב ושוב אבל אתה לא מקשיב-אתה מפגר. אתה לא יודע כלום ושום דבר על כלום ושום דבר. לא סתם כל מה שיוצא לך מהפה זה או שקרים או טעויות ודמיונות. במובן הזה, אתה ממש מזכיר את המומחה לקנונית הסדר העולמי כשאני חושב על זה.
זה שבמתמטיקה את נעל בית זה לא אשמתי.
צירפת כאן צילום של ציניך הבינוניים ומטה משנת 2020 ומן הסתם זהו לא הקורס הראשון שלך, נכון |פינוקיו|?
כבר הסברתי לך בעבר למה אתה הבן-אדם האחרון שיכול לקבוע לאנשים אחרים, בטח ובטח לי, האם הם יסיימו את התואר שלהם או לא, אבל מה לעשות שאתה מפגר (עובדה מוכחת שאין עליה עוררין) אז יש לך עקומת למידה אפס ואתה לעולם לא לומד לא משנה כמה פעמים מסבירים לך? זאת אכן הפסיכופתולוגיה של הפיגור ואתה מציג אותה בצורה מושלמת.
קודם כל תסביר לעצמך, עדיף שתבקש מהמטפל שלך להסביר לך, כי לך אין שום דבר שמחבר בין האוזניים.
צפה בקובץ המצורף 103600

מעבר לכל האמור לעיל, אני בטוח שאתה שבטוח שאני לא אסיים את התואר, אבל להזכירך, וכאמור, עובדה סופית, מוגמרת, מוכחת ומוכרת שאתה מפגר. דעתך לא שווה שום דבר. לכן דעתך גם לא מעניינת, אף-אחד לא מקשיב לה ואף-אחד לא שם עליה, אבל אתה טיפש מידי מכדי להבין את זה ולכן ממשיך להשמיע את דעתך למרות שדעתך לא חשובה ולא מעניינת, וזאת מהסיבות הטובות מאוד שצוינו לעיל. לא סתם כל מה שאתה חושב מסתבר כשגוי ואתה מכוסח ומושפל עד אפר ועפר פעם אחר פעם. זה כי אתה מפגר ולכן דעתך לא שווה כלום. אבל זה מה שאתה לא מבין. לא סתם זרקו אותך מהאקדמיה. לא סתם אתה האדם הראשון במשפחתך עם תואר, איזו הפתעה, בתזמון מושלם עם זילות ההשכלה הגבוהה וכן הלאה וכן הלאה.
בוא נצרף עוד "קצת" צילומי מסך ממי שאתה חושב שהם "מעריצים" שלך
טמבל.png
למה לא? אתה מודע לעובדה שבית מנקים פעם בשבוע ושאפילו בית של שני קומות, שטיפת הרצפה זה פחות משעה עבודה, נכון? בהנחה שמדברים על קומה שנייה כמו הקומה השנייה שלנו. כלומר חדר אחד+שירותים ומקלחת (את המרפסת לא מנקים אלא פעם בכמה זמן). על זה תוסיף את זה שבתור מישהי שילדה מלך, גם אמא שלי היא אצולה, ועל כן מן הסתם היא לא עובדת, והיא אפילו עוד לא הגיעה אל הגיל השלישי. לפי איזה קריטריונים בדיוק אני ומשפחתי אמורים להזדקק לעוזרת? רק תראה כמה שאתה מפגר 😂
תישאל את אימך, אם לוקח לה שעה עבודה לשטוף את הבית?
אתה |טמבל| חסר תקנה.
גם מה זה "אף-אחד לא מנקה בעצמו בית של 2 קומות"? אפשר לחשוב שמדובר על ארמון בקינגהאם. לא הבנתי-יכול להיות שיש כאן גם איזשהו משהו תרבותי? אולי כי אנחנו אירופאים ואתם אפריקאים, אנחנו רוסים ואתם אתיופים? באמת לא הבנתי. אפריקאים הם עצלנים? זה למה אתם היבשת הכי גרועה? 🤷‍♂️ (שואל ברצינות). טוב, אתה הרי גר בבית של קומה אחת ואתה אומר שיש לכם עוזרת, אז אני מניח שזה מסתדר. מצד שני אולי אם גם אתה וגם אשתך עובדים אז עוד איכשהו זה יכול להסתדר...
מי שיש לו 2 קומות, יש לו מספיק כסף לעוזרת, אך |טמבל| כמוך לא מסוגל להבין את זה ולכן ניתפס עם המכנסיים למטה בשקריו |נחמה|
בכל מקרה, ויותר מכך, וכאמור, אין שום סיבה שרק בגלל שאתה מפגר ננהל את אותה השיחה בשני שרשורים שונים, אז כפי מה שאמרתי, תמשיך לשבת ולחכות כמו ילד טוב, ולמרות שבתור אקדמאי חדש מפגר שנזרק מהאוניברסיטה שהוא הרצה וחקר בה, שכל טענותיו, אמירותיו ומחשבותיו הן שקרים, טעויות ודמיונות, שכל האתר מסכים על העובדה שהוא מפגר, ושפיתח אליי אובססיה קשה וחולנית על רקע קנאתו העזה בי, למרות שבתור מישהו שהוא כל הדברים האלו, אתה הדבר האחרון שנמצא בסדר העדיפויות שלי, אני מבטיח לך שלבסוף אגיע גם אליך, ואתן בשרשור המקורי תשובה רחבה, מלאה וממצה יותר. ושוב-חפש עזרה מקצועית. הקנאה העזה שלך בי על רקע הפערים העצומים שבין סיפורי החיים שלנו, סיפור חייך קורע הלב מן הצד האחד, וסיפור חיי בתור ילד שמנת אירופאי-רוסי זין מניאק שעף על החיים מן הצד השני, גרמה לך לפתח אליי אובססיה חולנית.

עובדה שאני לא משקר ולא מתפתל, אלא זה אתה שמפגר (עובדה מוכחת ומגובה באינספור ראיות, כולל כמות דו-ספרתית של עדויות ממקור ראשון של כמות דו-ספרתית של אנשים) ולכן יש לך אפס הבנה של העולם, החיים והמציאות ולכן אתה ממציא לעצמך עולמות דמיוניים שלמים בתוך הראש שלך, בהתבסס על האפס הבנה שלך את מה שאתה רואה, קורא ושומע.

לא סתם כל טענותיך, מחשבותיך ואמירותיך מוכחות כשקרים והמצאות בתוך שברירי שנייה מרגע שאלו יוצאים ממך אל אוויר העולם.

מצחיק גם לשמוע בן-אדם כל-כך מפגר שהוא המציא עליי ועבורי כבר כמות דו-ספרתית של שקרים ששיקרתי ושמעולם לא היו ולא נבראו, ושכולם הופרכו לחלוטין מן השקר המומצא והמדומיין הראשון ועד השקר המומצא והמדומיין האחרון, כולל אחד חדש רק בשרשור הזה, והוא הועמד על טעויותיו והושפל עד אפר ועפר כבר כמות דו-ספרתית של פעמים, אחרי כל זה, מאוד מצחיק לשמוע את אותו הבן-אדם, אותך, פשוט קופץ אל הדבר הבא ואל השקר הבא שהמצאת עבורי, כל זה תוך כדי אפס למידה מעצם העובדה שכל הכמות הדו-ספרתית של שקרים שהמצאת עבורי הופרכו, וכל ההשפלות שספגת וכל הפעמים שהושפלת עד אפר ועפר בעקבות כך.

סייג לחוכמה--->שתיקה. אם "תפסת" אותי כבר ביותר מעשרה שקרים שונים, את כולם הפרכתי מן הראשון ועד האחרון ללא כל מאמץ, בכל הפעמים האלו הועמדת על טעויותיך, כוסחת והושפלת עד אפר ועפר, אז אולי, רק אולי, אני לא שקרן? ואולי, רק אולי, מוטב שתפסיק לחשוב כל יומיים וחצי שתפסת את הבן-אדם שלעולם לא משקר בשקר הראשון שלו בכל פעם שאתה טיפש מידי מכדי להבין משהו שנאמר או נעשה ובגלל שאתה טיפש מידי מכדי להבין את המציאות והעולם הסובב?

פשוט בן-אדם מפגר ברמה שזה לא נתפס בתודעה, עקומת למידה אפס, אפס למידה, אפס כישרון ואפס יכולת. העיקר אחר-כך אתה עוד מתפלא, מתעצבן, בוכה ,כועס ומשתולל על עצם העובדה המוכחת והמוסכמת מקיר לקיר שאתה מפגר |פנים|:

צפה בקובץ המצורף 103601
צפה בקובץ המצורף 103602
צפה בקובץ המצורף 103603
צפה בקובץ המצורף 103604
צפה בקובץ המצורף 103605
צפה בקובץ המצורף 103606
צפה בקובץ המצורף 103607
צפה בקובץ המצורף 103608
עוד תמונה ממעריצך
טמבל1.png
כפי מה שהוסבר, אנחנו איננו נזקקים לעוזרת, בהתחשב בקלות הבלתי נסבלת של עבודות הבית המועטות שישנן, כמו גם בהתחשב בשאר הדברים. בנוסף, ובהתחשב בכך שאני מגיע ממשפחה עשירה, וכפי מה שכתבתי לך בתגובה שאליה אתה מגיב, רק הספרייה שלי עלתה יותר ממאה וחמישים אלף שקל (אבל יש אנשים כל-כך מפגרים שיש להם בעיות בהבנת הנקרא [SupermanZW], ואז יש אנשים כל-כך מפגרים שהם לא יודעים לקרוא [אתה, נוסטלגיה טרום קורונה]), וזה מבלי שאני מזכיר לדוגמה את הבגדים שלי באלפי שקלים ואת אורח חיי המפנק (לא סתם אתה מעיף בי מבט קל שבקלים ונשרף חי. אתה מגיע מחיים שהם ההפך הגמור), את דמי הכיס שלי, את הירושה של מיליון שקל ודירה מהסבתא (שזאת עוד הירושה הקטנה. על הירושה של סבא כבר לא נדבר. יש גבולות) הרופאה (כי במשפחה שלי אנחנו באמת כשירים להשכלה גבוהה, ולא צריכים לחכות שיוזילו אותה בשנות התשעים כדי להכניס לשם את הראשון אי-פעם מתוכנו) ועוד ועוד.

מותר לך כי כואב לך וכי אתה מגיע מעוני קשה לדמיין שכולם כמוך, ובכך לנחם את עצמך, אבל יש את הסיפורים שאתה מדמיין מתוך כאב ויש מציאות. זה שכואב לך כל הגוף והיית רוצה שהדברים לא יהיו נכונים כדי שלא כל-כך יכאב לך מרוב קנאה, זה לא הופך את הדברים ללא נכונים, הזייתיים או דמיוניים. צר לי.

עוד כפי מה שהסברתי, חכה לתגובה "כמו שצריך" על הסוגיה בשרשור המקורי שבו הסוגיה הועלתה. אין שום סיבה שאנהל את אותה השיחה פעמיים כי אתה עובדתית מפגר.

גם אתה בעקבות המומחה לכלום ושום דבר קראת לי מאיר ונאלצתי להסביר גם לך שזה לא השם שלי? טוב, אם אתה אומר. יכול להיות. אבל הרי עובדה מוכחת שאתה מפגר אז אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שהדבר אכן קרה אלא אם כן אדם מספיק חכם בשביל שניתן יהיה לסמוך עליו, לדוגמה אני, אראה בעצמי ואאשר אני בעצמי את הדברים.

ברור שלא. אתה כל-כך מפגר שבבקשתך לראות את פרטיי אתה תבקש את פרטיו של "מאיר פז" או "תמיר פז" או מה שלא יהיה.
לא סתומי, אבקשר את הפרטים של מאור חיים פז, מה אגלה? שאין אחד כזה אצלם? |פינוקיו|
לא הבנתי מה הקשר לאיזשהו משהו. עוד פעם אתה כל-כך מפגר שאתה לא מבין את החיים, את המציאות ואת העולם הסובב אז אתה אומר דברים שלא קשורים לכלום סתם ככה פתאום ואי-אפשר להבין מה אתה רוצה בכלל?

.
.

אני, בתור ההפך הגמור ממך, רק בעצם נוכחותי מספיק בשביל לדרוך לך על כל היבלות הכואבות ולכן פיתחת אליי אובססיה קשה הנובעת מקנאתך העזה בי.
ולסיום עוד צילום :)
טמבל המשך.png
 

קבצים מצורפים

  • טמבל1.png
    טמבל1.png
    KB 112.3 · צפיות: 2

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
מה שתגיד סתומי |נחמה|
מן הסתם בן-אדם שחוזה מראש מניות וסחורות שעולות לאחר מכן במאות ואלפי אחוזים, שכשהוא בן 24 ברוקרים באמריקה עם תארים כלכליים מאוניברסיטאות בממלכה המאוחדת מבקשים ממנו ללמד אותם איך עושים אלפי אחוזים בשנה ומעבירים מיליונים שלהם ושל אחרים מנקודה לנקודה בהתאם להנחיותיו, שכשהוא בן 25 כבר כותבים עליו דוקטורט, שחוזה מראש שורת אסונות טבע, שחוזה משברים כלכליים גלובאליים, שחוזה תוצאות בחירות עוד מלפני שהמועמדים הכריזו בכלל על מועמדותם ושחוזה זמני מוות של אנשים, זאת עוד מלפני כל עבודותיו המדעיות והספרותיות, החשובות ביותר שנכתבו מאז ומעולם, ושהיקפן נאמד במיליוני מילים, הוא לא "סתומי"; אבל אקדמאי חדש, האיש הראשון בהיסטוריה של משפחתו להחזיק בתואר אקדמי, וגם זה כמובן, נו ברור, אלא מה? אך ורק הודות לזילות ההשכלה הגבוהה, זה לא שאתה באמת-באמת האיש הראשון בהיסטוריה של משפחתך שבאמת כשיר ללימודים אקדמיים, אל תשלה את עצמך, שהוא גם אפריקאי, אתיופי ושחור (לא שיש לי בעיה עם הדברים האלו. אני רק אומר), כנראה גדל בעוני, בקושי, יצא לעבוד כבר בגיל הנעורים, וזה היה הכי לא מובן מאליו שהוא יעשה תואר מצד שני, שכולם מסכימים הסכמה רחבה מקיר לקיר שהוא מפגר והוא כל הזמן טועה בכל דבריו אז...:)

800px-Barack_Obama_drops_the_mic.gif
אפילו, ה"מעריץ" שלך חושב שאתה |טמבל|
הוא אכן מעריץ שלי. בן-אדם לא יכול לטעון שאני אהיה להיט כמנהל, שאני צריך להעביר הרצאות בטד ושאני סטיב ג'ובס הבא, מבלי להיות מעריץ שלי. למען האמת, לא ממש ברור לי איך הוא יכול לטעון את הדברים האלו ובאותה הנשימה לחשוב שאני בן-אדם לא חכם, אבל בסדר, אין לי בעיה עם זה, וזה כמובן לא סותר את העובדה שהוא מעריץ שלי, מכיוון שכפי מה שהוסבר לך בעבר, אבל אתה טיפש מידי מכדי להבין, מעריצים שונים שלי מעריצים אותי בעקבות סיבות שונות. חלק מעריצים אותי בגלל החוכמה שעולה על זאת של לאונרדו דה וינצ'י, חלק על המראה החיצוני שמתעלה על זה של בראד פיט, חלק על הכישרונות, שמתעלים על אלו של תומאס אדיסון וכן הלאה וכן הלאה. אז המעריץ המסוים האחד הזה מעריץ אותי בגלל יכולות הניהול המצוינות והיותי ראוי להעביר הרצאות בטד. לא שמובן לי איך זה מסתדר עם זה שהוא טוען שאני לא חכם, אבל בסדר, נגיד. זכותו להעריץ אותי ולהימנות על המעריצים שלי בגלל התכונות המסוימות שלי שהוא בוחר להעריץ ולא אחרות.
טמבל2.png
הוא כמובן לא מבין את התמונה. התמונה מוכיחה שאני גאון דווקא.

העניין הוא כזה: ציונים הם לא מדד אמין לשכל, אבל אם בכל זאת אנחנו רוצים להפיק מהם איזשהו משהו בנוגע לשכל של האדם, אז אחת הדרכים הכמעט יחידות היא למדוד ולבדוק את הלביליות של הציונים, כי אפילו עם זה שציונים הם לא מדד טוב ואמין לשכל, דרך מסוימת בכל זאת להפיק מהם איזשהו משהו בנוגע לשכל של האדם, היא לבדוק את התנודתיות שלהם, וזאת מכיוון שבניגוד למיתוס המקובל, גאון אמיתי לא יקבל, על-פי רוב, ציונים כמה שיותר גבוהים על-פי רמת גאונותו, אלא כמה שיותר תנודתיים, וזאת מסיבות סבוכות שלא ניכנס אליהן כרגע ולא נסביר אותן.

הציונים שלי, כפי מה שהסברתי אז לג'קי, הם מאוד נמוכים, מאוד גבוהים, נמוכים, גבוהים, ובינוניים. הכול מהכול. שככה, לידיעתו של ג'קי, ולידיעתך, מסיבות סבוכות שכאמור לא נסביר כעת, באמת נראים ציונים של גאון, עם לביליות של הציונים והתפרסותם לכל אורך ורוחב הקשת, והבדלים משמעותיים ביניהם בין שיעורים וקורסים, עבודות ומבחנים, ואפילו בתוך אותם השיעורים והקורסים עצמם. ככה, נראים ציונים של גאון. ככה. כמו הציונים של "פאקינג מאור פאקינג חיים פאקינג פז", כפי מה שמתעקש לקרוא לי אחד המעריצים, כמו הציונים של אלברט איינשטיין, כמו הציונים של אילון מאסק, ועוד ועוד. שאלות?

ולכן, ולסיכום, זה מה שהראיתי לג'קי. אם המטרה הייתה להראות לו ציונים כמה שיותר גבוהים, גם קורסים כאלו לא חסר, כולל הקורס שבו קיבלתי על עבודה אחת 97 ואז שלושת העבודות שלאחריה שלוש מאיות ברציפות, שאלו, רק לשם ההשוואה, סביר להניח, ציונים שלא אתה ולא ai27, מסוגלים להראות ולהשוויץ בהם. הסיבה שזה לא הקורס שהראיתי לג'קי, זה כי לא זה הקורס שהוכיח ומוכיח את העובדה המוכחת שאני גאון. אולי לפי התפיסות הישנות, אבל אני כבר בתפיסות החדשות והמתקדמות, ולכן הראיתי לג'קי את הציונים שיוכיחו את גאונותי, על-פי תפיסות אלו.

מקווה שעכשיו מובן, למרות שאני יודע שלא כי אני מודע לעובדה המוכחת שאתה מפגר עם עקומת למידה אפס שלא משנה כמה מסבירים לו הוא לא מבין, אז למה טרחתי, בעצם? |פנים|

טוב, נו, אולי בשביל הפרוטוקול 🤷‍♂️
זה שבמתמטיקה את נעל בית זה לא אשמתי.
זאת לא בושה להיות נעל בית במתמטיקה. זה המקצוע הכי קשה ומעיק :)
צירפת כאן צילום של ציניך הבינוניים ומטה
עובדה שזה לא מה שרואים בצילום המצורף. מה שרואים בצילום המצורף, זה את ציוניי הבינוניים ומעלה ומטה ומטה ומעלה, שככה, נראים ציונים של גאון :)

לא שבן-אדם שחוזה מראש מניות וסחורות שעולות לאחר מכן במאות ואלפי אחוזים, שכשהוא בן 24 ברוקרים באמריקה עם תארים כלכליים מאוניברסיטאות בממלכה המאוחדת מבקשים ממנו ללמד אותם איך עושים אלפי אחוזים בשנה ומעבירים מיליונים שלהם ושל אחרים מנקודה לנקודה בהתאם להנחיותיו, שכשהוא בן 25 כבר כותבים עליו דוקטורט, שחוזה מראש שורת אסונות טבע, שחוזה משברים כלכליים גלובאליים, שחוזה תוצאות בחירות עוד מלפני שהמועמדים הכריזו בכלל על מועמדותם ושחוזה זמני מוות של אנשים, זאת עוד מלפני כל עבודותיו המדעיות והספרותיות, החשובות ביותר שנכתבו מאז ומעולם, ושהיקפן נאמד במיליוני מילים, לא שכזה בן-אדם לא צריך לקבל ציונים גבוהים בשביל להוכיח כמה שהוא גאון (ולא שאין לי קורסים גם עם ציונים כאלו אבל נגיד...) :)

giphy.gif
משנת 2020 ומן הסתם זהו לא הקורס הראשון שלך
למה לא? זה כן הקורס הראשון שלי ביחד עם עוד שניים, מהסמסטר הראשון שלי בשנה הראשונה שלי. רק תראה כמה שאתה מפגר. בוגד בכל ערך וקו יסוד של המדע כולל לא להניח הנחות יסוד לא מבוססות. מה הפלא שזרקו אותך מהמדע? 😂

הפלא האמיתי הוא שבכלל קיבלו אותך מלכתחילה :confused:

בושה, חרפה וביזיון לגזע האנושי כולו.

בכל מקרה, תודה על עוד הוכחה לעובדה הידועה, המוכרת, המוסכמת מקיר לקיר והמוכחת זה מכבר שאתה מפגר.
אתה לא צוחק, אתה אשכרה מפגר לגמרי, הא? 😂

מה אמרתי לך ליטרלי בהודעה שזה עתה הגבת עליה? 🤣

__צילום מסך_14-5-2024_13543_www.tapuz.co.il.jpeg

תודה על עוד הוכחה להיותך מפגר. לא שהיו חסרות כאלו, כן? 😂
קודם כל תסביר לעצמך, עדיף שתבקש מהמטפל שלך
אין לי מטפל. אבל לך צריך להיות |נחמה|

קנאה עזה, בוערת ומשתוללת. זיכרונות ילדות כואבים. כולי אמפתיה והכלה עבורך |נחמה|
להסביר לך, כי לך אין שום דבר שמחבר בין האוזניים.
אמר הבן-אדם שהוכח שהוא מפגר מספר פעמים רק בהודעה זאת, ואנחנו אפילו עוד לא סיימנו |נחמה|
בוא נצרף עוד "קצת" צילומי מסך ממי שאתה חושב שהם "מעריצים" שלך
טמבל.png
עובדה שהוא מעריץ שלי. הוא לא יכול לטעון שאני אהיה מצוין בניהול, שאני צריך להעביר הרצאות בטד ושאני הסטיב ג'ובס הבא ולא להיות. כפי מה שהוסבר לך פעמים רבות, מעריצים שונים שלי מעריצים אותי בעקבות סיבות שונות, וזה בסדר, וזה גם אפשרי שמעריצים יתפסו ממני בנוגע לתחומים מסוימים אבל "לא יתפסו ממני" בנוגע לתכונות אחרות שהן דווקא מוערצות במיוחד על-ידי מעריצים אחרים, אבל גם זה בסדר. אבל אתה טיפש מידי מכדי להבין את זה לא משנה כמה פעמים אני מסביר לך. זה מה שקורה כשמדברים עם certified moron |נחמה|

__צילום מסך_11-5-2024_16431_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_16334_www.tapuz.co.il.jpeg
תישאל את אימך, אם לוקח לה שעה עבודה לשטוף את הבית?
זה לא כאילו שאני עומד עם סטופר, אבל כן, שעה. אולי חמש-עשר דקות פחות. אולי חמש-עשר דקות יותר. מה זה משנה? למרות שבמחשבה שנייה ממזמן עייפתי מלנסות להבין את הפיגור שלך |נחמה|
אתה |טמבל| חסר תקנה.
אם אתה מחפש |טמבל| חסר תקנה, תסתכל במראה, למרות שבעצם לא, זה לא |טמבל|, זה מפגר |נחמה|
מי שיש לו 2 קומות, יש לו מספיק כסף לעוזרת, אך |טמבל| כמוך לא מסוגל להבין את זה
איפה כתבתי שאני חושב או אומר שלמשפחתי אין כסף לעוזרת? או שלמשפחות אחרות עם בתים של שתי קומות אין כסף לזה? פשוט בן-אדם מפגר ברמה חסרת תקנה שאין איך לעזור לו או ללמד אותו ושפשוט ממציא לעצמו מציאויות דמיוניות בתוך הראש יש מאין כמו גם ממציא לאנשים אחרים מה הם חושבים ואומרים, כל זה מתוך טיפשותו הרבה מאוד |נחמה|

כמו המומחה לקנונית הסדר העולמי, כשחושבים על זה.
ולכן ניתפס עם המכנסיים למטה בשקריו |נחמה|
|נחמה||פנים|

__צילום מסך_14-5-2024_132216_www.tapuz.co.il.jpeg
עוד תמונה ממעריצך
טמבל1.png
הוא אכן מעריץ שלי, וזאת לא דעה, אלא עובדה מוכחת. כבר הסברתי לך איך זה מסתדר עם זה שהוא לא תופס מהשכל שלי בהכרח, מספר פעמים, לא רק בהודעה זאת אלא גם מספר פעמים בעבר, אבל כשמדברים עם מפגר עם תעודות אז...|נחמה|

1714569789833 (1).png
1714569802464.png

מיותר גם לציין שכל טענותיו השליליות בנוגע אליי, כמו לדוגמה "טיפש", "פסיכופת" ו"שקרן כרוני" הופרכו כולן בתוך שברירי שנייה, אבל לא ציפיתי ממפגר שלא לחזור על טענות שהופרכו זה מכבר. אתה כדרכך בקודש ממשיך לחזור בנושא זה ובמגוון נושאים אחרים על טענות מופרכות זה מכבר ולהמשיך ולהוכיח את העובדה המוכחת שאתה מפגר |נחמה|
בן-אדם שכבר שלוש-ארבע פעמים הוכח רק בהודעה הנ"ל שהוא מפגר, מדבר על אנשים סתומים |פנים|
אבקש את הפרטים של מאור חיים פז
שוב פעם-האם בתור מישהו כל-כך כושל שזרקו אותו מהמדע ומצוות האוניברסיטה, עדיין באמת יש לך גישה?

יפה שלמדת את שמי. וזה לקח לך רק שנתיים פלוס, למרות שעובדה ששמי שנאמר בכל מקום, בכל פינה ומכל עבר עשרות של פעמים במהלך השנתיים האלו.

מפגר כבר אמרנו? |נחמה|
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
מפגר כבר אמרנו? |נחמה|
מה אגלה? שאין אחד כזה אצלם? |פינוקיו|
אז מה זה כל השאלות ששאלתי על שאלות בממנ"ים לאורך השנים, העבודות הגשה שפרסמתי באתר והציונים שפורסמו, כולל ציונים של קורס שעשיתי ושאתה עצמך צירפת בהודעה שאני מגיב עליה, ושבה אתה טוען שאני בכלל אינני סטודנט?

כמה פעמים כבר הוכחה העובדה שאתה מפגר בהודעה אחת? חמש-שש פעמים?

אני לא יודע אם עצם העובדה המוכחת שאתה הבן-אדם הכי טיפש שפגשתי בכל ימי חיי צריכה להצחיק, להעציב או להפחיד אותי.

החלק הכי מפחיד ונורא, הוא שאתה מה שנקרא אדם שהתקבל ללימודים גבוהים, מחזיק בתארים ושימש כחלק מצוות של אוניברסיטה עד שהבינו את רמתו ונפטרו ממנו.

כשההיסטוריונים של המאה ה-22 ישאלו איך המאה ה-21 הייתה יכולה להיות כל-כך דפוקה, זילות ההשכלה הגבוהה בכלל, ואנשים כמוך בפרט כתוצר של זילות ההשכלה הגבוהה, זאת תהיה אחת התשובות הגדולות והמרכזיות |נחמה|

עם יד על הלב, תודה רבה לך דיברגנט. אתה נותן לי כמויות עצומות של חומר עבור ספריי ומאמריי בתחום הפילוסופיה של השוויון, החברה והמדינה, על איך שמייצרים שוויון, ובמיוחד איך לא, ולקיחת אנשים שהגיעו וצמחו במשך 18 שנה מתוך המיץ של הזבל של החברה והמדינה, ונתינה להם את האפשרות לעשות תואר אקדמי, כי ככה הם "יהיו שווים", זאת בבירור אינה הדרך |נחמה|
ולסיום עוד צילום :)
טמבל המשך.png
ובאופן בלתי מפתיע בעליל אתה מסיים עם עוד הוכחה לפיגור שלך. הוכחה לטיפשותי כביכול שאותה הוכחה כבר הופרכה זה מכבר ושלמרות זאת אתה חוזר עליה שוב פעם, שוב פעם מרים לי להנחתה (כפי מה שאתה תמיד מרים לי להנחתה ,לרוב מספר פעמים בהודעה) ושוב פעם מכוסח ומושפל עד אפר ועפר.

כפי מה שכבר הוסבר, מדובר באדם שלא אני מכיר אותו ולא הוא מכיר אותי שנכנס באקראי לאחד השרשורים שלי וסתם כתב שאני טיפש, כמובן ללא הצדקה.

איך אתה מנגד מסביר ומפריך את הכמות הדו-ספרתית של האנשים שמכירים אותך שנים ארוכות ושכל אחד מהם בפני עצמו טוען שאתה מפגר? |נחמה|
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אז מה זה כל השאלות ששאלתי על שאלות בממנ"ים לאורך השנים, העבודות הגשה שפרסמתי באתר והציונים שפורסמו, כולל ציונים של קורס שעשיתי ושאתה עצמך צירפת בהודעה שאני מגיב עליה, ושבה אתה טוען שאני בכלל אינני סטודנט?

כמה פעמים כבר הוכחה העובדה שאתה מפגר בהודעה אחת? חמש-שש פעמים?

אני לא יודע אם עצם העובדה המוכחת שאתה הבן-אדם הכי טיפש שפגשתי בכל ימי חיי צריכה להצחיק, להעציב או להפחיד אותי.

החלק הכי מפחיד ונורא, הוא שאתה מה שנקרא אדם שהתקבל ללימודים גבוהים, מחזיק בתארים ושימש כחלק מצוות של אוניברסיטה עד שהבינו את רמתו ונפטרו ממנו.

כשההיסטוריונים של המאה ה-22 ישאלו איך המאה ה-21 הייתה יכולה להיות כל-כך דפוקה, זילות ההשכלה הגבוהה בכלל, ואנשים כמוך בפרט כתוצר של זילות ההשכלה הגבוהה, זאת תהיה אחת התשובות הגדולות והמרכזיות |נחמה|

עם יד על הלב, תודה רבה לך דיברגנט. אתה נותן לי כמויות עצומות של חומר עבור ספריי ומאמריי בתחום הפילוסופיה של השוויון, החברה והמדינה, על איך שמייצרים שוויון, ובמיוחד איך לא, ולקיחת אנשים שהגיעו וצמחו במשך 18 שנה מתוך המיץ של הזבל של החברה והמדינה, ונתינה להם את האפשרות לעשות תואר אקדמי, כי ככה הם "יהיו שווים", זאת בבירור אינה הדרך |נחמה|

ובאופן בלתי מפתיע בעליל אתה מסיים עם עוד הוכחה לפיגור שלך. הוכחה לטיפשותי כביכול שאותה הוכחה כבר הופרכה זה מכבר ושלמרות זאת אתה חוזר עליה שוב פעם, שוב פעם מרים לי להנחתה (כפי מה שאתה תמיד מרים לי להנחתה ,לרוב מספר פעמים בהודעה) ושוב פעם מכוסח ומושפל עד אפר ועפר.

כפי מה שכבר הוסבר, מדובר באדם שלא אני מכיר אותו ולא הוא מכיר אותי שנכנס באקראי לאחד השרשורים שלי וסתם כתב שאני טיפש, כמובן ללא הצדקה.

איך אתה מנגד מסביר ומפריך את הכמות הדו-ספרתית של האנשים שמכירים אותך שנים ארוכות ושכל אחד מהם בפני עצמו טוען שאתה מפגר? |נחמה|
לא מפתיע שזוהי ההסקה הלוגית שלך, כי אתה מפגר כפי שכולם אומרים לך
קח תזכורת:
טמבל2.png

בוא אסביר לך לאט, אולי תבין, למרות שאני בספק מהיותך מפגר עם דיפלומה, לא טענתי שאינך סטודנט, זה דווקא הגיוני כי זהו המקום היחיד שקיבל אותך, זהו המקום היחיד שאתה יכול ללמוד בזום, יכול להישאר במעצר בית שלך, כי אתה מפחד לצאת מהבית או שהוריך מפחדים שתצא.
טענתי היא שמאור חיים פז אינו שמך ואין לי בעיה לבדוק את זה, פשוט אתה לא מעניין מספיק בשביל שאעשה זאת ודיי בטוח שלא אמצע סטודנט העונה לשם הזה שהוא אתה.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
המשך:

__צילום מסך_10-4-2024_11132_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_15-4-2024_211233_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_10-4-2024_1113_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_27-4-2024_145011_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_15-5-2024_194347_www.tapuz.co.il.jpeg
‏‏20170919_021449 - עותק.jpg
20231031_095919.jpg
20231031_100000.jpg
לכידת אינטרנט_2-11-2023_224234_www.tapuz.co.il.jpeg
לכידת אינטרנט_3-11-2023_233249_www.tapuz.co.il.jpeg

כפי מה שכבר אמרתי לך בעבר לא פעם ולא פעמיים, אתה משתמש במנגנון הגנה כושל במיוחד שנקרא "השלכה", שבמסגרתו אתה מנסה לזרוק על אחרים דברים שלך כדרך בעבורה להרחיק מעצמך את מה שנכון לגביך כי אם אתה מאשים בזה אחרים, אתה בעצמך אינך יכול להיות אשם בזה, נכון? אז זהו. שלא נכון.

בכל מקרה, זה למה כולם חושבים שאתה מפגר אבל אתה אומר שכולם חושבים עליי ככה בשעה שעובדה שכולם חושבים שאני גאון (זה כנראה גם למה נבחרתי להיות על-ידך האדם שתזרוק עליו את היותך מפגר. אני הרי האדם הכי רחוק ממך בצורה שבה אני נתפס על-ידי האנשים), למה אתה מאשים אותי בדמיון להרינגטון ושאני תאומו הוירטואלי בשעה שזה אתה שכותב כל שתי שניות "ארוך מידי לא קראתי", עונה על דברים שלא קראת כי אתה לא חכם מספיק בשביל להבין שאם לא קראת לתגובתך אין שום ערך, וכן הלאה וכן הלאה ועוד שלל השלכות.
קח תזכורת:
טמבל2.png
אמנם זה נכון שהמעריץ ai27, שחושב שאני אהיה סנסציה כמנהל, שאני צריך להעביר הרצאות בטד ושאני סטיב ג'ובס הבא, לא תופס מהשכל שלי, אבל זה בסדר, יש מספיק אנשים שכן, וכאמור, הוא מעריץ אותי בנוגע לאספקטים אחרים, ולמעריצים שונים שלי מותר להעריץ אותי בגלל סיבות שונות.
בוא אסביר לך לאט, אולי תבין, למרות שאני בספק מהיותך מפגר עם דיפלומה
וההשלכה על אחרים (ועוד גאונים עם תעודות, קבלות, הוכחות ועדויות) את שנכון לגביך כדי להרחיק מעל עצמך את הנכון לגביך נמשכת...:rolleyes:
לא טענתי שאינך סטודנט, זה דווקא הגיוני כי זהו המקום היחיד שקיבל אותך, זהו המקום היחיד שאתה יכול ללמוד בזום, יכול להישאר במעצר בית שלך, כי אתה מפחד לצאת מהבית או שהוריך מפחדים שתצא.
ואתה ממשיך להמציא עבורי את סיפור חיי מתוך קנאה וכאב על הפערים שבינך לביני. פתאטי 😂

העובדות הפשוטות הן שאני יוצא לשלל מקומות ועף על החיים. צר לי. הכאב שלך והקנאה שלך לא משנים את המציאות, כפי מה שהסברתי לך פעמים רבות 🤷‍♂️
טענתי היא שמאור חיים פז אינו שמך ואין לי בעיה לבדוק את זה, פשוט אתה לא מעניין מספיק בשביל שאעשה זאת ודיי בטוח שלא אמצע סטודנט העונה לשם הזה שהוא אתה.
רק תראה כמה שאתה מפגר (אבל אחר-כך אל תשכח להתפלא שכולם אומרים את זה ואז אתה צריך להגיד את זה על אחרים כדי לעשות ניסיון כושל להרחיק את האמת הזאת עליך מעל עצמך, כן?). הוכח כעובדה סופית ומוגמרת פעמים רבות שזהו שמי, דרך זה שהראיתי את מה שכתבו עליי בספר המחזור, כתוב "מאור" על הדפים שהראיתי מהמשימה של שיעור חינוך בכיתה י"א, כתוב "מאור פז" על התמונה שאתה עצמך הראית בתגובה שאתה עצמך שלחת ושעליה אני עונה עכשיו למען השם.

רק אחר כך אל תשכח להתפלא ולכעוס על ההסכמה הרחבה מקיר לקיר בכל האתר שאתה מפגר |נחמה|

ואחרי זה עוד לחפש אנשים אחרים לקרוא להם מפגרים כי אתה חושב שאם אתה אומר את זה על מישהו אחר זה מרחיק את זה ממך עצמך למרות שממש לא וכי אתה חושב שאם תגיד את זה על אנשים אחרים זה אומר שאתה לא תהיה כזה, אבל זה לא עובד ככה, לצערך |נחמה|
 

דיברגנט חדש

Well-known member
המשך:

צפה בקובץ המצורף 103965
צפה בקובץ המצורף 103966
צפה בקובץ המצורף 103967
צפה בקובץ המצורף 103968
צפה בקובץ המצורף 103969
צפה בקובץ המצורף 103970
צפה בקובץ המצורף 103971
צפה בקובץ המצורף 103972
צפה בקובץ המצורף 103973
צפה בקובץ המצורף 103974

כפי מה שכבר אמרתי לך בעבר לא פעם ולא פעמיים, אתה משתמש במנגנון הגנה כושל במיוחד שנקרא "השלכה", שבמסגרתו אתה מנסה לזרוק על אחרים דברים שלך כדרך בעבורה להרחיק מעצמך את מה שנכון לגביך כי אם אתה מאשים בזה אחרים, אתה בעצמך אינך יכול להיות אשם בזה, נכון? אז זהו. שלא נכון.

בכל מקרה, זה למה כולם חושבים שאתה מפגר אבל אתה אומר שכולם חושבים עליי ככה בשעה שעובדה שכולם חושבים שאני גאון (זה כנראה גם למה נבחרתי להיות על-ידך האדם שתזרוק עליו את היותך מפגר. אני הרי האדם הכי רחוק ממך בצורה שבה אני נתפס על-ידי האנשים), למה אתה מאשים אותי בדמיון להרינגטון ושאני תאומו הוירטואלי בשעה שזה אתה שכותב כל שתי שניות "ארוך מידי לא קראתי", עונה על דברים שלא קראת כי אתה לא חכם מספיק בשביל להבין שאם לא קראת לתגובתך אין שום ערך, וכן הלאה וכן הלאה ועוד שלל השלכות.

אמנם זה נכון שהמעריץ ai27, שחושב שאני אהיה סנסציה כמנהל, שאני צריך להעביר הרצאות בטד ושאני סטיב ג'ובס הבא, לא תופס מהשכל שלי, אבל זה בסדר, יש מספיק אנשים שכן, וכאמור, הוא מעריץ אותי בנוגע לאספקטים אחרים, ולמעריצים שונים שלי מותר להעריץ אותי בגלל סיבות שונות.

וההשלכה על אחרים (ועוד גאונים עם תעודות, קבלות, הוכחות ועדויות) את שנכון לגביך כדי להרחיק מעל עצמך את הנכון לגביך נמשכת...:rolleyes:

ואתה ממשיך להמציא עבורי את סיפור חיי מתוך קנאה וכאב על הפערים שבינך לביני. פתאטי 😂

העובדות הפשוטות הן שאני יוצא לשלל מקומות ועף על החיים. צר לי. הכאב שלך והקנאה שלך לא משנים את המציאות, כפי מה שהסברתי לך פעמים רבות 🤷‍♂️

רק תראה כמה שאתה מפגר (אבל אחר-כך אל תשכח להתפלא שכולם אומרים את זה ואז אתה צריך להגיד את זה על אחרים כדי לעשות ניסיון כושל להרחיק את האמת הזאת עליך מעל עצמך, כן?). הוכח כעובדה סופית ומוגמרת פעמים רבות שזהו שמי, דרך זה שהראיתי את מה שכתבו עליי בספר המחזור, כתוב "מאור" על הדפים שהראיתי מהמשימה של שיעור חינוך בכיתה י"א, כתוב "מאור פז" על התמונה שאתה עצמך הראית בתגובה שאתה עצמך שלחת ושעליה אני עונה עכשיו למען השם.

רק אחר כך אל תשכח להתפלא ולכעוס על ההסכמה הרחבה מקיר לקיר בכל האתר שאתה מפגר |נחמה|

ואחרי זה עוד לחפש אנשים אחרים לקרוא להם מפגרים כי אתה חושב שאם אתה אומר את זה על מישהו אחר זה מרחיק את זה ממך עצמך למרות שממש לא וכי אתה חושב שאם תגיד את זה על אנשים אחרים זה אומר שאתה לא תהיה כזה, אבל זה לא עובד ככה, לצערך |נחמה|
תמונה שווה יותר מאלף מילים :) טרי מהיום :)

טמבל3.png


התמונות מדברות בעד עצמן, אפשר לראות את התגובות המזלזלות בך שאומרות את הכל |נחמה|

טמבל2.png
לקינוח
טמבל המשך.png
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
תמונה שווה יותר מאלף מילים :)
אני שמח לשמוע אותך אומר את זה. אם כך, מזל שצירפתי מלא תמונות שמוכיחות שאתה מפגר ומלא תמונות שמוכיחות שאני גאון ושהתמונות האלו, כל אחת כשלעצמה, שווה יותר מאלף מילים.
טרי מהיום :)

טמבל3.png
כפרה, כל התמונות שבעולם של המעריץ שלי ai27, כאשר הוא נראה בתמונות האלו לא מעריך אותי באספקטים מסוימים, לא יעזרו לך לאחר שהמעריץ ai27 אמר שאני אהיה סנסציה כמנהל, שאני צריך להעביר הרצאות ושאני סטיב ג'ובס הבא. נקודה.

1714569789833 (1).png
1714569802464.png

וכעת, ולאחר שהתגרית בי אינספור פעמים עם טענות מומצאות ולפיהן ai27 אינו נמנה על עשרות המעריצים שלי למרות שעובדה שכן ועל-מנת לטעון טענת כזב זאת הבאת פעמים רבות תמונות רבות של המעריץ שלי ai27 כאשר הוא נראה לא מעריך אותי בתחומים ספציפיים ומסוימים, אז למרות צניעותי הראשונית, כעת אראה לראשונה את התמונה שלא הראיתי מעולם קודם לכן, של המעריץ ai27, טוען שאני סטיב ג'ובס הבא, שזה דבר שעד כה ובגלל צניעותי הרבה, טענתי אותו, אך לא הוכחתי אותו באמצעות תמונה:

__צילום מסך_18-5-2024_104631_www.tapuz.co.il.jpeg
דרך אגב, אתה לא היחיד עם תמונות טריות רק מהזמן האחרון:
__צילום מסך_15-5-2024_20629_www.tapuz.co.il.jpeg
התמונות מדברות בעד עצמן, אפשר לראות את התגובות המזלזלות בך שאומרות את הכל |נחמה|

טמבל2.png
התמונות אכן מדברות בעד עצמן, אפשר לראות את תגובות ההערצה הקשה כלפיי שאומרות את הכל |חיבוק|

1714569789833 (1).png
1714569802464.png
__צילום מסך_18-5-2024_104631_www.tapuz.co.il.jpeg
כבר הפרכתי את התמונה הזאת והסברתי שזה איזשהו בן-אדם אקראי שלא אני מכיר אותו ולא הוא מכיר אותי ונכנס לשרשור אקראי שלי והגיב את התגובה הזאת בצורה אקראית לחלוטין סתם על איזשהו שרשור שלי שהוא לא אהב.

יותר חשוב, איך אתה מסביר מהצד השני, ואיך אתה מסביר מהצד שלך, ואיך אתה מפריך מהצד שלך, את כל התמונות של כל האתר, אנשים שמכירים אותך שנים ארוכות, טוענים לאחר שנים של היכרות איתך, שאתה מפגר?

כל התמונות שלך נגדי הופרכו כולן באמצעות הסברים הגיוניים ומניחים את הדעת. התמונות שלי נגדך, מצד שני, לא הופרכו מעולם. כנראה שלא נותר אלא להסיק שכל הכתוב והמופיע בהן, אמת הוא.

__צילום מסך_11-5-2024_16431_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_16334_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_17032_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_17746_www.tapuz.co.il.jpeg __צילום מסך_11-5-2024_153630_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_154722_www.tapuz.co.il.jpeg
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אני שמח לשמוע אותך אומר את זה. אם כך, מזל שצירפתי מלא תמונות שמוכיחות שאתה מפגר ומלא תמונות שמוכיחות שאני גאון ושהתמונות האלו, כל אחת כשלעצמה, שווה יותר מאלף מילים.

כפרה, כל התמונות שבעולם של המעריץ שלי ai27, כאשר הוא נראה בתמונות האלו לא מעריך אותי באספקטים מסוימים, לא יעזרו לך לאחר שהמעריץ ai27 אמר שאני אהיה סנסציה כמנהל, שאני צריך להעביר הרצאות ושאני סטיב ג'ובס הבא. נקודה.

צפה בקובץ המצורף 104001
צפה בקובץ המצורף 104002

וכעת, ולאחר שהתגרית בי אינספור פעמים עם טענות מומצאות ולפיהן ai27 אינו נמנה על עשרות המעריצים שלי למרות שעובדה שכן ועל-מנת לטעון טענת כזב זאת הבאת פעמים רבות תמונות רבות של המעריץ שלי ai27 כאשר הוא נראה לא מעריך אותי בתחומים ספציפיים ומסוימים, אז למרות צניעותי הראשונית, כעת אראה לראשונה את התמונה שלא הראיתי מעולם קודם לכן, של המעריץ ai27, טוען שאני סטיב ג'ובס הבא, שזה דבר שעד כה ובגלל צניעותי הרבה, טענתי אותו, אך לא הוכחתי אותו באמצעות תמונה:

צפה בקובץ המצורף 104003
דרך אגב, אתה לא היחיד עם תמונות טריות רק מהזמן האחרון:
צפה בקובץ המצורף 104004

התמונות אכן מדברות בעד עצמן, אפשר לראות את תגובות ההערצה הקשה כלפיי שאומרות את הכל |חיבוק|

צפה בקובץ המצורף 104001
צפה בקובץ המצורף 104002
צפה בקובץ המצורף 104003

כבר הפרכתי את התמונה הזאת והסברתי שזה איזשהו בן-אדם אקראי שלא אני מכיר אותו ולא הוא מכיר אותי ונכנס לשרשור אקראי שלי והגיב את התגובה הזאת בצורה אקראית לחלוטין סתם על איזשהו שרשור שלי שהוא לא אהב.

יותר חשוב, איך אתה מסביר מהצד השני, ואיך אתה מסביר מהצד שלך, ואיך אתה מפריך מהצד שלך, את כל התמונות של כל האתר, אנשים שמכירים אותך שנים ארוכות, טוענים לאחר שנים של היכרות איתך, שאתה מפגר?

כל התמונות שלך נגדי הופרכו כולן באמצעות הסברים הגיוניים ומניחים את הדעת. התמונות שלי נגדך, מצד שני, לא הופרכו מעולם. כנראה שלא נותר אלא להסיק שכל הכתוב והמופיע בהן, אמת הוא.

צפה בקובץ המצורף 104005
צפה בקובץ המצורף 104006
צפה בקובץ המצורף 104007
צפה בקובץ המצורף 104008 צפה בקובץ המצורף 104009
צפה בקובץ המצורף 104010
__צילום מסך_11-5-2024_165339_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_11-5-2024_165437_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_15-5-2024_20629_www.tapuz.co.il.jpeg
 

דיברגנט חדש

Well-known member
דרכתי לך על יבלת מאוד כואבת שאתה כל הזמן ממחזר את תגובותך.
לא נורא, ככה זה שהחיים ב-|פח| נכון, מפגר|?| |נחמה|
יאללה, שים, שוב, את אותן צילומי מסך שעושים אותך כה מפגר שלא מבין לשון סגי נהור שצוחקים עליך, אך מה לעשות ככה זה שאתה נחות מנעל בית |נחמה|
אתה,\ אפילו, נחות מהסולייה של נעל בית שדרכה על צואה מצחינה |נחמה|
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
דרכתי לך על יבלת מאוד כואבת שאתה כל הזמן ממחזר את תגובותך.
לא נורא, ככה זה שהחיים ב-|פח| נכון, מפגר|?| |נחמה|
יאללה, שים, שוב, את אותן צילומי מסך שעושים אותך כה מפגר שלא מבין לשון סגי נהור שצוחקים עליך, אך מה לעשות ככה זה שאתה נחות מנעל בית |נחמה|
אתה,\ אפילו, נחות מהסולייה של נעל בית שדרכה על צואה מצחינה |נחמה|
פצעתי אותך פציעה קשה ואכזרית. יופי.

מכיוון שאין לי עניין להמשיך ולהכות ולבעוט בכלב פצוע שגם כך שוכב על הרצפה ומייבב בכאב, נראה לי שמוטב שנפסיק כאן.

ועכשיו אם תסלח לי, אני צריך ללכת. היזיזה שלי ברגבים לא תזיין את עצמה.

הייתי צריך להתחיל להתלבש כבר לפני רבע שעה, אבל תגובה למומחה בשרשור אחר התארכה קצת מעבר למצופה.

800px-Barack_Obama_drops_the_mic.gif
giphy.gif
 

דיברגנט חדש

Well-known member
פצעתי אותך פציעה קשה ואכזרית. יופי.

מכיוון שאין לי עניין להמשיך ולהכות ולבעוט בכלב פצוע שגם כך שוכב על הרצפה ומייבב בכאב, נראה לי שמוטב שנפסיק כאן.
אתה |ליצן| החצר |נחמה| רק הכלה ואמפתיה שכה חסרים לך למוגבל הקטן שלי |נחמה|
תגיד יפה |תודה| הרוב מרחמים עליך ולא משתפים פעולה.
ועכשיו אם תסלח לי, אני צריך ללכת. היזיזה שלי ברגבים לא תזיין את עצמה.
אימא קנתה לך משחק מחשב חדש של נסיעה לרגבים וזיון? אתה, בכלל, יודע היכן נמצא רגבים?
אם היית יודע, לא היית כותב את השטות הזאת, אך אתה |טמבל| גמור, מה כבר אפשר לצפות מנעל בית שדרכה על צואה מצחינה? |נחמה|
הייתי צריך להתחיל להתלבש כבר לפני רבע שעה, אבל תגובה למומחה בשרשור אחר התארכה קצת מעבר למצופה.

צפה בקובץ המצורף 104056
צפה בקובץ המצורף 104057
אתה לוקח חזק את משחקי המחשב של מציאות מדומה, הא?
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אני, בתור ההפך הגמור ממך, רק בעצם נוכחותי מספיק בשביל לדרוך לך על כל היבלות הכואבות ולכן פיתחת אליי אובססיה קשה הנובעת מקנאתך העזה בי.
זה כמובן גם הדבר הכי מובן בעולם ואני מבין אותך במאה אחוז.

עולם שלישי שמסתכל על עולם ראשון. לא נעים 😅

הבעיה מתבררת אפילו כגדולה יותר כאשר מבינים ונופל האסימון, שאני לא סתם עולם ראשון, בשעה שאתה לא סתם עולם שלישי, אלא שאפילו בתוך העולם הראשון אני נחשב אליטה, בגלל העושר החומרי לדוגמה, מה שהופך אותי לאליטה בין אליטות, בשעה שאתה לא סתם עולם שלישי, אלא מגיע, אתה ומשפחתך, מאתיופיה, אחת המדינות הגרועות והעניות באפריקה, מה שאומר שאתה לא סתם מגיע מעולם שלישי, אלא ממש מתוך המיץ של הזבל של החור תחת של העולם 😂

אפילו אנשי עולם ראשון מקנאים בי. אז לדוגמה עולם שני? לדוגמה עולם שלישי? או לדוגמה אתה, המיץ של הזבל של החור תחת של העולם השלישי? מה הפלא שאתה רק מעיף בי את המבט הקל שבקלים ומתפוצץ עד השמיים? מה הפלא שאתה רק מעיף בי את המבט הקל שבקלים ונשרפת לך הנשמה? מה הפלא שפיתחת אליי אובססיה קשה וחולנית על רקע הקנאה העזה שלך בי? לא סתם אני מבקש ממך לפנות לעזרה. אתה זקוק לזה במלוא הרצינות. כפרה, אני רק אומר, תעזור לעצמך. לך לטיפול נפשי. יותר מכך, תתמרח עם האלוורה.

תרגיע את הבעירה. תשכך את השריפה.

7290102740376.jpg
כולם לועגים לך, אך אתה לא מבין לשון סגי נהור |נחמה|
|המלצה|: תבקש ממישהו להסביר לך כי לא נראה לי שאתה מבין כתיבת סגי נהור.
לאחר הוכחת קיומו של צבע המעריצים שלי כעובדה סופית ומוגמרת, כעת אתה טוען שהם כולם ציניים. אוי, כמה שאתה נשרף. כמה שאתה נשרף. כולי הכלה ואמפתיה לנשמתך הפצועה והנשרפת מעליונותי עליה ועליך |נחמה|

השריפה של קנאתך העזה בי:

870275401001599640360no.jpg
 

אלפיני

Well-known member
דחוף !!!
לבדוק מה שלום מיציתי.
רק כ 30 הודעות עד עכשו.
משהו לא תקין.
מיציתי - רק בריאות .
אתה לא רציני דוקטור? 30 הודעות ממתי?
נראה לי שאתה צריך להעלות את הנתונים שלו על טבלת אקסל ולנתח בפרקי זמן קבועים ממוצעים , סטיות תקן , וניתוחי רגרסיה
על מנת לוודא שמד השטוטומטר אצלו ביחס שבין מריחה ראשונית להכרזת "מציתי" נשאר קבוע. |אקדמאי|.
 
למעלה