השמועות על חזרה של ברט הארט לתפקיד טלוויזיוני

Oisun

New member
השמועות על חזרה של ברט הארט לתפקיד טלוויזיוני

בזמן האחרון צצות שמועות על פגישה שנערכב בין וינס לברט, שם ברט הביע את נכונותו לחזור ל-WWE, זאת אחרי שנים שהוא פסל אפשרויות כאלו למעט שיתופי פעולה קטנים וחלוקת דיווידנדים על ה-DVD שלו. (הערה שלי, כשעשיתי איתו ראיון ל-PWI לפני כשנתיים הוא ציין כבר אז שהוא לא פוסל שום אפשרות ושנבר סיי נבר.) לפי הדיווחים בפגישה עלתה אפשרות שברט ימונה לג'נרל מנג'ר של רו ביום שאחרי רסלמניה 26. אפשרות אחרת שעלתה הייתה לתת פוש עצום להארט דיינסטי עם ברט כמנהל שלהם והכנסתם לפיוד עם DX. בנוסף שניהם שוחחו על הרוסטר הנוכחי ב-3 הבראנדים, ובנושא הזה ברט אמר שהחברה חייבת להבין שחילופי הדורות כבר מזמן בפתח ושהם לא נערכו בהתאם. ברט ציין שהפוטנציאלים הגדולים ביותר הם טד דיביאסי, קופי קינגסטון, מוריסון וג'ק סוואגר. אני לא יודע עד כמה הדיווחים האלו נכונים, אבל בשבילי חזרה של ברט ל-WWE היא חלום שמתגשם, אם וכאשר. הייתי מעדיף לראות אותו כמנג'ר של רו על פני מנהל של הדיינסטי כי שם ההשפעה שלו תהיה גדולה הרבה יותר. מה דעתכם?
 

nadavr1

New member
דעתי

אני בעד חזרה של ברט לתפקיד ג'נרל מנג'ר קבוע של רו רק כדי שיהיה סוף לשטות הזאת של הג'נרל מנג'ר האורח. חוץ מזה הייתי שמח לראות אותו חוזר להופיע בטלויזיה ולא משנה באיזה תפקיד.
 

shaidx

New member
ברט הארט

ללא ספק המתאבק של שנות ה90. עד היום אין מישהו אחד שמשתווה אליו באף תחום. אני יותר מאשמח לראות אותו חוזר.
 

pitaro

New member
הייתי מחזיר אותו

לקראת רסלמניה 26, עימות שבו ישתתפו הארט דיינסטי, DX ווינס מקמהן. קרב של האנטר ווינס נגד הארט דיינסטי, וקרב של מייקלס נגד בארט. הבעייתיות היא שDX פופולריים בטירוף, ספק אם זה יצליח לעבוד כמו שצריך כשDX על תקן האנשים הרעים שדפקו לו את הקריירה. אבל פחות מזה זה כבר פיספוס.
 

שי מילר

New member
מנהל
דעה לא פופולרית, או שאולי כן../images/Emo35.gif

לאחר תקופה ממש ממש ממש ארוכה שבה אני כל הזמן חושב מתי ברט יחזור, אם בכלל, אני מרגיש כבר מוצף מכל ההתעסקות הזאת. אם הוא יחזור, סבבה.. אני תמיד אהבתי לראות את ברט. אם לא, אין מה לעשות אבל נמאס לי שבכל פעם שאני שומע ידיעה שקשורה לברט שום דבר לא זז. אולי הגיע הזמן להביט למציאות בפנים ולומר: ברט הוא אדם בן 52 שממש לא יכול להתאבק וגם לא בטוח מה עוד נותר לו להציע. כמובן שאשמח אם הפוסט הזה יתנקם בי בשלב מאוחר יותר, אבל יש לי כבר מנת יתר מעסקי ההיאבקות שעושים קוצ'י מוצ'י לברט ובפועל כבר אוטוטו 10 שנים (פרט ל-HOF) אין שום התפתחות מעשית איתו.
 

Jeremstone

New member
איך רואים שאתה פרו - מייקלס.... ../images/Emo3.gif

ד"א מייקלס נראה היום כמו גרוטאה, במיוחד עם הפרצופי איכה שהוא עושה בקרבות
 

Jeremstone

New member
אני אשמח לראות את ברט חוזר, במיוחד

שהחוזה שברט חתם עם וינס ב1996 היה חוזה לעשרים שנה, כך שחזרה שלו יכולה להמשיך את החוזה כי בכל מקרה תוכנן שברט יהיה מנג'ר או GM לאחר פרישתו מהזירה.
 

meidadc

New member
לדעתי

כל הופעה של ברט הארט בWWE, בכל תפקיד, היא מבחינתי יותר מעניינת מ90 % מהפיודים שיש היום בWWE. עם זאת, צריך לקחת את החזרה שלו בפרופורציה ולשים אותה בהקשר הנכון - חזרה של ברט הארט תהיה הרבה יותר נוסטלגית מאשר מעניינת... הרי לזירה הוא לא יחזור. כמנג'ר או כGM הוא יאלץ להשתמש בעיקר ביכולות המקרופון והכריזמה שלו - שהן לא בדיוק היכולות שבהן הוא מצטיין. אני מאמין שלחזרה של ברט תהיה השפעה כלכלית חיובית על החברה. חזרה של אייקון כמו ברט הוא משהו שלא קורה כל יום. מצד שני, גם כשברט היה בשיאו כאלוף, הוא לא הכניס הרבה מדי כסף לחברה. כנראה שלחזרה שלו יש משמעות גדולה בעיקר מאחורי הקלעים, במידה ותנתן לו גם אפשרות לעבוד עם מתאבקים על יכולותיהם בזירה
 

Oisun

New member
לגבי הכנסת כסף

אין מה להשוות את הסכומים שברט הכניס לחברה בתקופתו לסכומים שיש היום. אל תשכחו שבתקופתו לא היה אינטרנט ול-WWE לא הייתה תפיסה שיווקית שלפיה קודם כל מכירות ואחר כך היאבקות איכותית כמו היום. ברט היה האלוף הכי טוב שאפשר היה לבקש מנקודת מבט של אוהד היאבקות. ואני מדגיש- היאבקות. לגבי היכולת שלו להיות דמות טלוויזיונית מעניינת כיום- יכול מאוד להיות שעדיף יהיה אם יבנו סטוריליין ענק שהוא יהיה מעורב בו חד פעמית מאשר נוכחות קבועה. יחד עם זאת לא הייתי ממהר לקטלג אותו עם כל הופעות העובר ושב של כל מתאבקי העבר האחרים.
 

meidadc

New member
התכוונתי להשוות אותו

לאלופים אחרים שהיו פחות או יותר באותה תקופה. מן הסתם אי אפשר להשוות את תחילת שנות ה90 עם עידן האטיטיוד או עם התקופה הנוכחית
 

hirshfe

New member
תבדוק את היסטוריה

שום חזרה! אבל שום חזרה מעולם לא עשתה שינוי ברייטינג (פרט לדקה וחצי הראשונות) או בהכנסות. אין שוב סיבה, פרט למשאלת לב, להאמין שהמקרה הזה יהיה שונה
 

Sid

New member
אמנם לא מי יודע מה שיפור

הרייטינג הממוצע בשנת 06 היה 0.89 ועלה בהדרגה לרייטינג הממוצע של 09 שעומד על 1.17 וזה הישג סביר בהתחשב בכך שכל תוכניות הWWE מ06 עד היום ירדו ברייטינג (כלומר למרות מגמת נטישת האוהדים של הרסלינג עדיין TNA הצליחו לשמור על היציבות) ממוצע RAW מ3.90 ל-3.64 ממוצע SD! מ2.46 ל-1.92 ממוצע ECW מ1.88 ל-1.2
 

Sid

New member
נכון

סמאק החליפו לרשת קטנה יותר אבל ראו החליפו לרשת גדולה יותר
 

elotan

Member
דעה לא פופולארית בפנים

עם כל כמה שאני אוהב את ברט (ואני מאמין שאני בעשיריה הראשונה של המעריצים שלו בפורום), אם הוא חוזר היום ל PGWWE - כמה אנשים כבר יכירו אותו? לכמה אנשים זה יעשה את זה? אנשים שלא בני גילי או קרובים לכך, לא מכירים אותו, לא ראו אותו ולהם זה לא יעשה כלום מבחינה רגשית. אז נכון שאני מת לראות אותו בטלויזיה עוד פעם, אבל להגיד לכם כמה טוב אני חושב שזה יעשה לרייטינג של ראו? וואלק לא יודע. אני מניח שזה יהיה כמו שאני ראיתי את סטימבוט. אני יודע מי זה ושהוא מפורסם והכל, אבל להגיד לכם שהתרגשתי? לא.
 
למעלה