שעון במלחה.

מצב
הנושא נעול.

גדדו

New member
השעון עם התחנה.

שעון במלחה.
השעון עם התחנה.
 
נהדר. מה שמשמח אותי במיוחד הוא

השעון עם התחנה.
נהדר. מה שמשמח אותי במיוחד הוא
העובדה שיש עוד צלמי מלחה כאן. זה נהדר שאני לא היחיד. ככה התיעוד הרבה יותר ממצה. גדעון: אתה צלם חבל"ז !!! קבל מיד
חם על תרומתך המבורכת לפורום ! אביה.
 

mucool2

New member
סתם, בצחוק.

זה רק עוד 36 ימים.. והלוח שלי רואה
חודשיים קדימה
סתם, בצחוק.
התכוונתי לכך שאפריל 2004 הוא אצלך "לפני שנה וחודש", ומאי הוא "לפני 11 חודשים". בספטמבר כבר התייצבת במערכת הזמן המוכרת לי ולשאר תושבי כדור הארץ...
 

OMER G17

New member
יוווו...איזה התרגשות!!!!

גג למדרגות.
גם רואים שהקרקע במגרש החניה יושרה והודקה, לקראת הסלילה של המגרש.
יוווו...איזה התרגשות!!!!
אני רק מקווה שהקו הזה יהיה מספיק אטרקטיבי בשביל אנשים....אם מישהו יודע: כמה זמן לוקחת נסיעה בין בית שמש לי-ם בנסיעה באוטו פרטי וכמה ייקח ברכבת ואותו דבר לגבי ת"א כמה לוקח באוטו וכמה ייקח ברכבת ומי-ם לת"א כמה זמן לוקח באוטו בבוקר? סליחה על ההטרדה....פשוט מעניין אותי אם זה יהיה שווה
 

קובי לו

New member
זה מאוד מאוד מאוד תלוי בתנועה

יוווו...איזה התרגשות!!!!
אני רק מקווה שהקו הזה יהיה מספיק אטרקטיבי בשביל אנשים....אם מישהו יודע: כמה זמן לוקחת נסיעה בין בית שמש לי-ם בנסיעה באוטו פרטי וכמה ייקח ברכבת ואותו דבר לגבי ת"א כמה לוקח באוטו וכמה ייקח ברכבת ומי-ם לת"א כמה זמן לוקח באוטו בבוקר? סליחה על ההטרדה....פשוט מעניין אותי אם זה יהיה שווה
זה מאוד מאוד מאוד תלוי בתנועה
אני מתכוון לכמה זמן לוקח במכונית פרטית. בין בית-שמש לירושלים בפרייבט כשאין פקקים זה בין 30 ל-40 דקות, תלוי מאיפה בבית-שמש ולאן בי-ם. נניח מהיציאה (ליד ביג שהוא צמוד לרכבת בבית שמש) ועד לבניני האומה, זה כ-30 דקות אם אין פקקים. לעתים זה בין 50 ל-55 דקות, בפקקים רגילים של יום יום. ברכבת זה יקח כ-30 עד 35 דקות מירושלים לבית-שמש. מירושלים לתל-אביב במכונית בבוקר לוקח יותר מחצי שעה יותר מאשר מתל-אביב לירושלים. אני גר בר"ג/בני-ברק ועובד בי-ם. אני נוסע נגד כוון הפקקים. לוקח לי כל בוקר בין 50 דקות לשעה ו-10 דקות (דרך 443 אם אין בלאגן במחסומים). דרך כביש 1 מת"א לי-ם זה שעה וחמש דקות עד שעה ורבע. בכוון ההפוך, כלומר מהעיר של הכותל לעיר של הטיילת ורח' שינקין, לוקח בבוקר בין שעה ורבע לשעתיים. הרכבת תהיה באמת שווה רק לכאלו שיצטרכו מי-ם למקומות הבאים : - לוד ורמלה - בית-שמש - אזור תחנה מרכזית בת"א (תחנת ההגנה). למשל ביה"ס אסכולה - מימד. - הקריה בת"א - מתחם עזריאלי - דרך השלום ומרכז הרחוב יגאל אלון על כל המפעלים והמשרדים שבו. - מתחם הבורסה בר"ג - גני התערוכה בת"א (תחנת האונ' מרכז הירידים) - כפר-סבא (בעיקר לאלו שגרים ליד התחנות של כפ"ס, שכן הרכבת תהיה בין ירושלים לכפ"ס דרך לוד ות"א) - קניון איילון בר"ג ומתחם דן דיזיין סנטר (צמודים לתחנת בני-ברק שהיא על הקו י-ם - כפ"ס) - צומת הירקונים (צמודה לתחנת פ"ת-סגולה). - עובדים בביה"ח איכילוב, 10 דקות הליכה מהירה מארלוזורוב. - עובדים ומבקרים בבית-המשפט, מוזיאון ת"א וספריית בית אריאלה (15 דקות הליכה רגועה או 10 דקות הליכה מהירה מתחנת מרכז/ארלוזורוב) - חיפה (החלפת רכבת בת"א) וכן קריות, עכו ונהריה - בנימינה (כיום במכונית מי-ם לבנימינה זה לפחות שעתיים אם לא נוסעים בכביש 6. כנ"ל החלפת רכבת בת"א) - מזרח ראשון. החלפת רכבת בתחנת לוד. - באר-שבע. החלפת רכבת בלוד. יש אצלנו מישהי שבאה כמה פעמים בשבוע עם רכב פרטי מב"ש. לוקח לה בין 1:45 שעות לשעתיים כל כוון. רכבת מי-ם ללוד זה כמעט שעה, 10 דקות המתנה ועוד 55 דקות לב"ש. סה"כ אמור לקחת ברכבת י-ם - ב"ש משהו כמו שעתיים וחמישה עד שעתיים ועשר דקות. ואין כאב ראש של פקקים, שוטרי תנועה שאורבים לך ונהגים חלאתיים שרבים אתך בכביש (ורק השבוע ראיתי במו עייני שני מקרי ריב נהגים על הכביש).
 

OMER G17

New member
אולי כדאי לשקול רכבות מי-ם לחיפה

זה מאוד מאוד מאוד תלוי בתנועה
אני מתכוון לכמה זמן לוקח במכונית פרטית. בין בית-שמש לירושלים בפרייבט כשאין פקקים זה בין 30 ל-40 דקות, תלוי מאיפה בבית-שמש ולאן בי-ם. נניח מהיציאה (ליד ביג שהוא צמוד לרכבת בבית שמש) ועד לבניני האומה, זה כ-30 דקות אם אין פקקים. לעתים זה בין 50 ל-55 דקות, בפקקים רגילים של יום יום. ברכבת זה יקח כ-30 עד 35 דקות מירושלים לבית-שמש. מירושלים לתל-אביב במכונית בבוקר לוקח יותר מחצי שעה יותר מאשר מתל-אביב לירושלים. אני גר בר"ג/בני-ברק ועובד בי-ם. אני נוסע נגד כוון הפקקים. לוקח לי כל בוקר בין 50 דקות לשעה ו-10 דקות (דרך 443 אם אין בלאגן במחסומים). דרך כביש 1 מת"א לי-ם זה שעה וחמש דקות עד שעה ורבע. בכוון ההפוך, כלומר מהעיר של הכותל לעיר של הטיילת ורח' שינקין, לוקח בבוקר בין שעה ורבע לשעתיים. הרכבת תהיה באמת שווה רק לכאלו שיצטרכו מי-ם למקומות הבאים : - לוד ורמלה - בית-שמש - אזור תחנה מרכזית בת"א (תחנת ההגנה). למשל ביה"ס אסכולה - מימד. - הקריה בת"א - מתחם עזריאלי - דרך השלום ומרכז הרחוב יגאל אלון על כל המפעלים והמשרדים שבו. - מתחם הבורסה בר"ג - גני התערוכה בת"א (תחנת האונ' מרכז הירידים) - כפר-סבא (בעיקר לאלו שגרים ליד התחנות של כפ"ס, שכן הרכבת תהיה בין ירושלים לכפ"ס דרך לוד ות"א) - קניון איילון בר"ג ומתחם דן דיזיין סנטר (צמודים לתחנת בני-ברק שהיא על הקו י-ם - כפ"ס) - צומת הירקונים (צמודה לתחנת פ"ת-סגולה). - עובדים בביה"ח איכילוב, 10 דקות הליכה מהירה מארלוזורוב. - עובדים ומבקרים בבית-המשפט, מוזיאון ת"א וספריית בית אריאלה (15 דקות הליכה רגועה או 10 דקות הליכה מהירה מתחנת מרכז/ארלוזורוב) - חיפה (החלפת רכבת בת"א) וכן קריות, עכו ונהריה - בנימינה (כיום במכונית מי-ם לבנימינה זה לפחות שעתיים אם לא נוסעים בכביש 6. כנ"ל החלפת רכבת בת"א) - מזרח ראשון. החלפת רכבת בתחנת לוד. - באר-שבע. החלפת רכבת בלוד. יש אצלנו מישהי שבאה כמה פעמים בשבוע עם רכב פרטי מב"ש. לוקח לה בין 1:45 שעות לשעתיים כל כוון. רכבת מי-ם ללוד זה כמעט שעה, 10 דקות המתנה ועוד 55 דקות לב"ש. סה"כ אמור לקחת ברכבת י-ם - ב"ש משהו כמו שעתיים וחמישה עד שעתיים ועשר דקות. ואין כאב ראש של פקקים, שוטרי תנועה שאורבים לך ונהגים חלאתיים שרבים אתך בכביש (ורק השבוע ראיתי במו עייני שני מקרי ריב נהגים על הכביש).
אולי כדאי לשקול רכבות מי-ם לחיפה
ולבאר שבע...
 

elians

New member
לפי מה שאתה אומר ...

זה מאוד מאוד מאוד תלוי בתנועה
אני מתכוון לכמה זמן לוקח במכונית פרטית. בין בית-שמש לירושלים בפרייבט כשאין פקקים זה בין 30 ל-40 דקות, תלוי מאיפה בבית-שמש ולאן בי-ם. נניח מהיציאה (ליד ביג שהוא צמוד לרכבת בבית שמש) ועד לבניני האומה, זה כ-30 דקות אם אין פקקים. לעתים זה בין 50 ל-55 דקות, בפקקים רגילים של יום יום. ברכבת זה יקח כ-30 עד 35 דקות מירושלים לבית-שמש. מירושלים לתל-אביב במכונית בבוקר לוקח יותר מחצי שעה יותר מאשר מתל-אביב לירושלים. אני גר בר"ג/בני-ברק ועובד בי-ם. אני נוסע נגד כוון הפקקים. לוקח לי כל בוקר בין 50 דקות לשעה ו-10 דקות (דרך 443 אם אין בלאגן במחסומים). דרך כביש 1 מת"א לי-ם זה שעה וחמש דקות עד שעה ורבע. בכוון ההפוך, כלומר מהעיר של הכותל לעיר של הטיילת ורח' שינקין, לוקח בבוקר בין שעה ורבע לשעתיים. הרכבת תהיה באמת שווה רק לכאלו שיצטרכו מי-ם למקומות הבאים : - לוד ורמלה - בית-שמש - אזור תחנה מרכזית בת"א (תחנת ההגנה). למשל ביה"ס אסכולה - מימד. - הקריה בת"א - מתחם עזריאלי - דרך השלום ומרכז הרחוב יגאל אלון על כל המפעלים והמשרדים שבו. - מתחם הבורסה בר"ג - גני התערוכה בת"א (תחנת האונ' מרכז הירידים) - כפר-סבא (בעיקר לאלו שגרים ליד התחנות של כפ"ס, שכן הרכבת תהיה בין ירושלים לכפ"ס דרך לוד ות"א) - קניון איילון בר"ג ומתחם דן דיזיין סנטר (צמודים לתחנת בני-ברק שהיא על הקו י-ם - כפ"ס) - צומת הירקונים (צמודה לתחנת פ"ת-סגולה). - עובדים בביה"ח איכילוב, 10 דקות הליכה מהירה מארלוזורוב. - עובדים ומבקרים בבית-המשפט, מוזיאון ת"א וספריית בית אריאלה (15 דקות הליכה רגועה או 10 דקות הליכה מהירה מתחנת מרכז/ארלוזורוב) - חיפה (החלפת רכבת בת"א) וכן קריות, עכו ונהריה - בנימינה (כיום במכונית מי-ם לבנימינה זה לפחות שעתיים אם לא נוסעים בכביש 6. כנ"ל החלפת רכבת בת"א) - מזרח ראשון. החלפת רכבת בתחנת לוד. - באר-שבע. החלפת רכבת בלוד. יש אצלנו מישהי שבאה כמה פעמים בשבוע עם רכב פרטי מב"ש. לוקח לה בין 1:45 שעות לשעתיים כל כוון. רכבת מי-ם ללוד זה כמעט שעה, 10 דקות המתנה ועוד 55 דקות לב"ש. סה"כ אמור לקחת ברכבת י-ם - ב"ש משהו כמו שעתיים וחמישה עד שעתיים ועשר דקות. ואין כאב ראש של פקקים, שוטרי תנועה שאורבים לך ונהגים חלאתיים שרבים אתך בכביש (ורק השבוע ראיתי במו עייני שני מקרי ריב נהגים על הכביש).
לפי מה שאתה אומר ...
לא יהיה שוני בזמנים בין נסיעה בפרייבט מול רכבת.. אלא אם יהיו פקקים. השאלה איפה זה משתלם לנוסע. אחרי הכל .. הנסיעות ברכבת ישראל לא הכי זולות
 

קובי לו

New member
לאדם הסביר הרגיל, שיש לו מכונית

לפי מה שאתה אומר ...
לא יהיה שוני בזמנים בין נסיעה בפרייבט מול רכבת.. אלא אם יהיו פקקים. השאלה איפה זה משתלם לנוסע. אחרי הכל .. הנסיעות ברכבת ישראל לא הכי זולות
לאדם הסביר הרגיל, שיש לו מכונית
פרטית, שווה לסע ברכבת רק אם מתקיימים שניים ויותר מתוך חמש הנסיבות הבאות: 1. יש פקקים רצינים עד מחרידים במסלול שלו (הכוונה ליוממים) 2. אין חניה חינם באזור העבודה וצריך לשלם על חניון והבוס לא מחזיר או מחזיר חלקית את דמי החניה. 3. האדם נמצא בשלילת רשיון והברירה היא בין אוטובוס, רכבת או מונית שירות או ספיישל. 4. מסיבות בריאותיות קשה לו או אפילו אסור לו לנהוג 5. באזור החניה שליד העבודה יש הרבה סיכון שיגנב האוטו, סיכון החורג בהרבה מהסיכון הממוצע בישראל (נניח באזור ביה"ח מאיר, עומר ועוד מקומות ברחבי המדינה). כמובן שאם האדם אידיאליסט או סתם בא לו לנוח מדי פעם או שהוא חובב רכבות (כמוני למשל. יש לי רכב חברה ובכל זאת אני נוסע אחת לכמה זמן ברכבת) אז מותר לו ואף רצוי וראוי שיסע ברכבת. אבל, לצערי, היא לא משתלמת במקרים בהם לא מתקיימים מרבית הסיבות מתוך החמש שהבאתי לעיל. בשנת 2001 כשעבדתי במלבורן וגרתי בפרבר קרוב אליו, העבודה שלי החזירה לי הוצאות נסיעה ככה שיכלתי לסוע במונית ספיישל הלוך ושוב. כמובן שקניתי כרטיס חודשי חופשי (שאגב, שם הוא תקף ל-30 יום החל מיום ההחתמה הראשונה בשערי התחנה ולא חייבים מה-1 בחודש) שעבורו החזירו לי הוצאות. הסיבות היו שתיים: 1. חובב רכבות (זו היתה רכבת חשמלית כבדה, מסוג רכבת פרברים. היה גם טראם אך הוא איטי ומעצבן). 2. כושר גופני. מהמלון ועד לתחנת הרכבת בפרבר יש כ-6 דקות הליכה. מהתחנה בעיר מלבורן ועד למשרד יש עוד 5 דקות הליכה. אותם 22 דקות הליכה (הלוך וחזור) היוו לי את הכושר היומי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה